۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84963487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افق گشایی آینده با نقش پیشرو  و سازنده دانشجویان امکان پذیر است

کرج - ایرنا - استاندار البرز در پیام تبریک به مناسبت روز دانشجو اعلام کرد: افق گشایی آینده با نقش پیشرو، سازنده و تاثیرگذار شایسته دانشجویان آگاه، بصیرت افزا و تحول خواه در جامعه در حوزه های علمی و فناورانه در مسیر توسعه همه جانبه امکان‌پذیر است. 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ، در متن پیام تبریک مجتبی عبداللهی آمده است : روز دانشجو، روز طلوع اندیشه‏ های نو، روز انسان‏های جوان فرهیخته و بالنده و روز اندیشه‏ های ناب است.
استاندار البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استاد و دانشجو که جانشان را به اسلام عزیز و ملت ایران تقدیم کرده اند؛ این روز بزرگ را به همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز کشور تبریک گفت و و ادامه داد؛ رجاء واثق دارم جریان‌های اصیل دانشجویی حضور و تکاپوی مسوولانه خود را صرف تحقق عدالت اجتماعی و نیل به توسعه علمی پایدار و همه جانبه می کنند.

روز دانشجو، در ایران اسلامی به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود. این روز، به یاد سه دانشجو که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند، گرامی داشته می‌شود.

جمعیت دانشجویی استان البرز بیش از ۱۲۰ هزار نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha