دانشجویان هوشمندانه توطئه دشمن در ارائه تصویر کاریکاتوری از دانشگاه‌ها را خنثی کردند

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه تهران در مراسم روز دانشجو گفت: دشمنان ملت ایران در حوادث اخیر تلاش کردند با کمک معدودی فریب‌خورده با ایجاد بحران تصنعی در دانشگاه‌ها تصویری کاریکاتوری و غیرواقعی از دانشگاه‌ها ارائه دهند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سیدمحمد مقیمی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در تالار فردوسی دانشگاه تهران که با حضور رئیس‌جمهور در حال برگزاری است، اظهار داشت: دانشجویان اما هوشمندانه‌ مقابل این توطئه ایستادند و نشان دادند طمع دشمن به دانشگاه‌های ما به ویژه دانشگاه‌های شاخص که نماد آموزش عالی هستند، راه به جایی نخواهد برد.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به ایجاد خانه گفتگو در این دانشگاه، آن را اقدامی در جهت بسط گفتگو در دانشگاه‌ و جامعه دانست که می‌تواند از آن در شرایط ملتهب، برای تبدیل تهدید به‌ فرصت بهره جست.

مقیمی‌ با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری درباره بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگی کشور، تاکید کرد که دانشگاه‌ها نقش اول را در این زمینه ایفا خواهند کرد و ادامه داد: به رهبر عزیزمان تعهد می‌دهیم‌ دانشگاه‌ها بر اساس نقش تمدن‌سازی که دارند، انتظارات ایشان در این حوزه را تحقق خواهند بخشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha