۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 84963818
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم | کتاب زندگی نامه شهید چمران به روایت همسرش در لبنان رونمایی شد

بیروت- ایرنا- کتاب زندگینامه شهید مصطفی چمران به روایت همسرش به زبان های عربی و انگلیسی و با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه روز چهارشنبه در نمایشگاه بین المللی کتاب بیروت رونمایی شد.

در این مراسم که با استقبال قشرهای مختلف مردم لبنان برگزار شد، حاضران با اشاره به بخش هایی از زندگی و مبارزات شهید مصطفی چمران، بر ضرورت پرداختن بیش از پیش به شخصیت این شهید والا مقام تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم که در غرفه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با یاد کردن از نقش محوری شهید چمران در تاسیس مقاومت اسلامی لبنان، آرامش و امنیت موجود در کشور را مرهون فداکاری ها شهید چمران دانستند.

شصت‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت شنبه (دوازدهم آذر ماه ‭‭‭‭‭۱۴۰۱‬‬‬‬‬) با حضور ناشرانی از کشورهای ایران، عمان، امارات متحده عربی، مرکز فرهنگی فرانسه، سوریه، عراق، ‌ عربستان و لبنان و جمعی از مقامات و شخصیت‌های فرهنگی لبنان و نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

این نمایشگاه ۹ روزه تا ۲۰ آذر ماه ‬‬‬‬ در محل «سی‌ساید ارینا» لبنان به کار خود ادامه می دهد.

خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان برای دومین بار در قالب غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران با عرضه بیش از ‭۵۰۰‬ عنوان کتاب از ناشران ایرانی در حوزه‌های مختلف کودک و نوجوان، ادبیات، هنر، شعر، تاریخ، ادبیات دفاع مقدس و پایداری، دین و ... در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha