۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۳
کد خبرنگار: 1318
کد خبر: 84962259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از سه کتاب فارسی ترجمه شده به زبان عربی در نمایشگاه کتاب بیروت

بیروت - ایرنا -  در اولین روز از فعالیت غرفه جمهوری اسلامی ایران در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بیروت از سه کتاب فارسی که به زبان عربی ترجمه شده است ، رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز یکشنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه و فرهنگ ایرانی و لبنانی برگزار شد از سه کتاب با موضوع کودک و نوجوان رو نمایی شد.

یکی از این سه کتاب "موسوعه الشیعه" است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با معارف تشیع به صورت پرسش وپاسخ و کتاب چاپ شده است . "من اهل بیت را دوست دارم" با هدف آشنایی با سیره اهل بیت(ع) و کتاب "قرآن ، کودک و سرگرمی" با هدف آشنایی کودکان با مفاهیم کلام الله مجید از طریق بازی و سرگرمی، دو کتاب دیگر ترجمه شده است.

حسینعلی سبزه مسئول غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب لبنان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به توقف سه ساله برگزاری این نمایشگاه گفت: با اقدامات صورت گرفته قبل از برگزاری نمایشگاه استقبال پرشوری را از غرفه جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم.

وی تاکید کرد که این نمایشگاه در روزهای آینده شاهد حضور نویسندگان با سابقه کشورمان خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نسب مدیر انتشارات جمال در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به دومین سال حضور این انتشارات در نمایشگاه بیروت گفت که این انتشارات امسال با حدود ۸۰ جلد کتاب با محوریت کودک ونوجوان در این نمایشگاه حاضر شده است.

گفتنی است نمایشگاه کتاب بیروت روز شنبه افتتاح و تا ۱۱ دسامبر (یکشنبه آینده) ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha