۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 5302
کد خبر: 84966460
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حمایت خانه مستند قم از جشنواره سینما حقیقت

۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳
کد خبر: 84966460
حمایت خانه مستند قم از جشنواره سینما حقیقت

قم - ایرنا - خانه سینمای مستند قم طی بیانیه ای ضمن حمایت از جشنواره سینما حقیقت آن را مهمترین، معتبرترین و حقیقی ترین جشنواره ی بین المللی مستند ایران دانستند.

به گزارش ایرنا، در بیانیه خانه سینمای مستند قم با عنوان "حقیقت، متبلور در آینه ی سینما حقیقت" آمده است : چندی است میهن عزیزمان بوته حوادثی تاسف بار است. اتفاقاتی جانکاه اما امیدآفرین. خانه سینمای مستند قم متشکل از هنرمندان و اهالی رسانه، ضمن احترام به اعتراضات قانونمند و به‌جا درباره مسائل معیشتی، اجتماعی، فرهنگی و ... هرگونه شورش و اغتشاش که مخل امنیت و آرامش آحاد جامعه است را محکوم می نماید.

در ادامه این بیانیه آمده است : خانه سینمای مستند قم با ارج نهادن به مقام اساتید، هنرمندان و مستندسازانی که همواره آثار ارزشمندشان در راستای رشد و تعالی انسان بوده است، موضع‌گیری‌های معدود هنرپیشگانی که از سر غفلت و یا اجبار موجب تحریک عواطف طرفداران خود، به ویژه نوجوانان شده است را محکوم و آنها را به هوشیاری و تامل دعوت می کند.

در بخش دیگری از این بیانیه ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه جشنواره سینما حقیقت آن را معتبرترین و حقیقی ترین جشنواره ی بین المللی مستند ایران دانسته است و افزوده : علی رغم تلاش های ناحق معدودی افراد برای تحریم این جشنواره بر اهمیت برگزاری آن با تمام توان تاکید می کنیم.

همچنین در این بیانیه آمده است: در زمانه ای که توحش و بمباران رسانه‌ای شبکه‌های معاند، سلامت روح و روان جامعه و خانواده ایرانی را هدف قرار داده است. هنرمندان خانه سینمای مستند قم، مانند هر انسان آگاه و آزاده‌ای، تحت تاثیر این بمباران رسانه ای قرار نگرفته و امیدوار است هموطنان عزیزمان با هوشمندی بسیار، متوجه حقه‌ها و اخبار دروغ این تروریست‌های فرهنگی باشند.

در پایان این بیانیه نیز خانه سینمای مستند قم ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و شهدا، بر لزوم توجه به فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب تاکید نموده و اعلام داشتند که با تمام توان در مسیر انقلاب اسلامی آماده مجاهدت و خدمتگزاری در عرصه های فرهنگی کشور ایران می باشند.

جهت مشاهده بیانیه کلیک بفرمایید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha