۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84966876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف گاز در بروجرد به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید

۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبر: 84966876
مصرف گاز در بروجرد به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید

بروجرد - ایرنا - رییس شرکت گاز بروجرد گفت: مصرف گاز مشترکان این شهرستان در ماه جاری به ۴۵ میلیون متر مکعب رسیده در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۳۵ میلیون متر مکعب بوده است.

"شاهرخ همتی "روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصرف روزانه گاز در این شهرستان به دلیل فرارسیدن فصل سرما و افزایش تعداد مشترکان خانگی و صنعتی ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی مصرف روزانه گاز در این شهرستان را ۱/۵ میلیون متر مکعب عنوان کرد و اظهار داشت: میزان مصرف گاز در روزهای سرد زمستان به سه میلیون متر مکعب نیز خواهد رسید.

وی تاکید کرد: ۱۰ درصد از افزایش مصرف گاز مربوط به افزایش مشترکان شهری و روستایی و واحدهای صنعتی تازه تاسیس است.

همتی ادامه داد: با توجه به پلکانی بودن هزینه گاز بها در صورت افزایش مصرف، میزان پرداختی توسط مشترکان نیز افزایش می یابد.

رییس شرکت گاز بروجرد بیان کرد: در صورت رعایت الگوی مصرف گاز کمتر از ۲۰۰ متر مکعب در مقایسه با سال گذشته، گازبهای مشترکان مشمول تخفیف خواهد شد.

همتی با اشاره به حوادث ناشی از انتشار گاز مونواکسیدکربن در صورت بی احتیاطی افزود: همه مردم باید با رعایت نکات ایمنی، عدم دستکاری کنتور، تجهیزات و تاسیسات گازی از بروز حوادث غیرقابل جبران خودداری کنند.

وی مجموع مشترکان گاز شهرستان بروجرد را ۱۳۰ هزار مورد عنوان کرد و گفت: هم اکنون کمبودی در مصرف گاز وجود ندارد اما در صورت افزایش مصرف در کل کشور، با کمبود مواجه خواهیم شد.

رییس شرکت گاز بروجرد گفت: ۹۹ درصد روستاهای این شهرستان برابر ۲۸هزار مشترک و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد در قالب ۹۹ هزار مشترک دارای شبکه گاز هستند.

همتی اظهار داشت: از مجموع ۲۰۲ روستای واجد شرایط گازرسانی در شهرستان بروجرد تاکنون ۱۹۶ روستا گازرسانی شده و گازرسانی به ۶ روستای دیگر نیز در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha