۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84967980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات زنجان

زنجان – ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در استان پرداخت شده و فرایند اعطای تسهیلات همچنان ادامه دارد.

حامد سرائی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهم استان زنجان از تسهیلات تبصره ۱۸ برای کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات ۳۴۸ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این سقف در پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات برداشته شده است، افزود: با توجه به اینکه سهم های ابلاغی به برخی استان ها کارسازی نشده، این رقم در صورت وجود متقاضی می تواند افزایش یابد.

این مسوول اظهار داشت: متقاضیان برای بهره مندی از این تسهیلات می توانند درخواست خود را در سامانه توان آفرین به نشانی http://tavanafarin.ito.gov.ir ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات براساس بند الف تبصره ۱۸ شامل ۶ برنامه اشتغالزایی در حوزه کسب و کارهای دیجیتال است، گفت: این تسهیلات شامل تامین سرمایه در گردش، حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا و غیر نوپای حوزه فاوا و دفاتر پیشخوان، طرح های ویژه ملی، توسعه پلتفرم های ارائه خدمات بر بستر فناوری اطلاعات، آموزش، توانمندسازی و هدایت شغلی نیروی انسانی، برگزیدگان رویدادهای نوآوری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه بسترهای برخط ارائه محصولات و خدمات در واحدهای صنفی و کسب‌ و کارهای متداول و سنتی است.

وی با بیان اینکه با توجه به نوع طرح و میزان اشتغالزایی، رقم های پرداختی به متقاضیان متفاوت است، افزود: نرخ این تسهیلات ۱۰ و ۱۲ درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ ماه پس از دوره تنفس است.

سرائی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات برای کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات تا ۱۵ دی ماه امسال وقت دارند به سامانه مراجعه کرده و طرح های خود را بارگذاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha