۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84968077
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اعلام فراخوان طرح‌های پژوهشی کانون‌های مساجد کردستان

سنندج- ایرنا- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به اعلام فراخوان پژوهشی کانون‌های استان، گفت: این فراخوان در بخش‌های کتاب، پایان‌نامه، نشریه، نشست علمی - پژوهشی و مقاله اعلام و منتشر شد.

به گزارش ایرنا، بهزاد کیامهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فراخوان در راستای ترویج و تشویق به پژوهش در بین اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، کارکنان و تجلیل از مقام شامخ علمی پژوهشگران و همچنین به مناسبت هفته پژوهش منتشر شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی در تمام حوزه‌هایی که در راستای اهداف سازمانی و رسالت کانون‌های مساجد باشد، پذیرفته می‌شود، گفت: داشتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌های پژوهشی، داشتن نمره کسب شده برای پایان نامه‌ها در یکی از مقاطع تحصیلی تکمیلی، آثار مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و عضو بودن پژوهشگر در یکی از کانون‌های تابعه استان از دیگر شرایط شرکت در این فراخوان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان تاکید کرد: مقالات باید دارای درجه علمی ISI،ISC، علمی پژوهشی، علمی ترویجی، Q۱، Q۲، Q۳ ،Q۴ ثبت شده در یکی از مجلات معتبر و یا پایگاه های استنادی بالا باشد.

کیامهر یادآور شد: افرادی که از نظر هیات داوران بیشترین امتیاز را کسب کنند، تجلیل می شوند و به پژوهش‌هایی که در راستای تقریب، مساجد، جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی باشند جوایز ویژه تعلق می‌گیرد.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ آذر جاری اعلام کرد و افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره همراه ۰۹۱۸۱۷۱۰۲۸۲ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha