۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84968123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه مجدیان دزفول بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

دزفول-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول گفت: طرح ساخت ورزشگاه مجدیان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر در مرحله نازک کاری است.

خادمعلی تهذیبی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ساخت ورزشگاه شهید مجدیان دزفول را از سال گذشته با ۱۵۰ میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتیم که این بدهی‌ها شامل ۸۰ میلیارد ریال معوقات پیمانکار و ۷۰ میلیارد ریال تعدیل قیمت‌ها بود.

وی ادامه داد: ۹۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و هدفمندسازی یارانه‌ها با همت و تلاش نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی برای ساخت این ورزشگاه جذب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این بدهی‌ها از محل اعتبارات ملی و اداره کل ورزش و جوانان پرداخت شد، بیان کرد: اخیرا نماینده دزفول در مجلس ۱۵ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات این ورزشگاه از وزارت ورزش و جوانان جذب کرده است.

وی با اشاره به جذب ۲۶۱ میلیارد ریال برای تکمیل طرح در یک سال اخیر افزود: مشکل برق و آب این ورزشگاه با مساعدت مسوولان مربوطه برطرف شد و انتظار می‌رود تا پایان سال به مرحله بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا ورزشگاه شهید مجدیان دزفول در سال ۸۰-۸۱ به صورت غیراصولی با تفکر تخریب و ساخت بهتر و اجبار متولیان برای تامین اعتبار تخریب شد.

روند بازسازی این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مشمول زمان شد و تکمیل آن به عنوان یکی از مطالبات شهروندان دزفول به ویژه ورزشکاران مطرح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha