بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شد

کرمانشاه - ایرنا - نایب رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: «پریسا گراوندی» بازیکن شایسته این استان از سوی کادر تیم ملی فوتبال بانوان به اردوی انتخابی این تیم دعوت شده است.

«سمیه علی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، ۳۰ بازیکن را به اردوی انتخابی دعوت کرده است که از استان کرمانشاه تنها نام «پریسا گراوندی» دیده می شود.

وی افزود: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۵ تا ۲۸ آذر در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و این سنگربان کرمانشاهی نیز به همراه دیگر دعوت شدگان به این اردو زیر نظر سرمربی تیم ملی بانوان به تمرین خواهد پرداخت.

نایب رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه اضافه کرد: پریسا گراوندی که سابقه عضویت در تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان، اشترانکوه ازنا، سپاهان اصفهان، راهیاب ملل مریوان، ووچان کردستان و زارع باتری سنندج را در کارنامه خود دارد سال گذشته نیز از سوی کادر تیم ملی به اردو دعوت شده بود که متاسفانه به دلیل مصدومیت قادر به ادامه حضور در این اردو نشد.

بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شد

علی، افزود: این بانوی با استعداد کرمانشاهی علاوه بر فوتبال در رشته راگبی نیز فعالیت داشته و هم اکنون عضو تیم ملی راگبی بانوان ایران نیز است.

وی با اشاره به توانایی و استعدادهای خوبی که در رشته فوتبال در میان بانوان استان وجود دارد یادآور شد: هم اکنون ۶ نفر در فوتبال و ۲ نفر نیز در فوتسال بانوان در رده های مختلف سنی از این استان عضو تیم ملی هستند.

به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از هزار نفر از بانوان استان در رشته فوتبال و فوتسال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha