حماسه نهم دی ضامن بقای انقلاب و نظام اسلامی شد
عکس از آرشیو ایرنا یزد است

یزد- ایرنا- سرپرست فرمانداری مهریز گفت: حماسه ماندگار نهم دیماه سال ۱۳۸۸ با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری فتنه دشمنان علیه نظام را خنثی کرد و ضامن بقای انقلاب اسلامی شد.

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت نهم دی افزود: رمز ماندگاری انقلاب در ۴۲ سال گذشته به دلیل بصیرت مردم و ولایتمداری آحاد جامعه است و فتنه دشمنان برای تضعیف انقلاب ادامه دارد، باید مردم و مسئولان با مسایل هوشیارانه برخورد کنند.

سرپرست فرمانداری مهریز اظهار کرد: دشمنان برای شکست نظام در هر برهه‌ای به توطئه های جدید متوسل می‌شوند، باید آحاد مردم و مسئولان وحدت و هوشیاری خود را حفظ کنند.

دهقان بیان کرد: توطئه دشمنان با بصیرت مردم و ایستادگی آحاد جامعه خنثی می‌شود و هیچ دشمنی نمی‌تواند بر ملت مقاوم ایران پیروز شود.

همچنین حجت‌الاسلام عباس طاهرنژاد یکی از روحانیان منطقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروهای قدس سپاه به اهمیت و نقش حماسه نهم دی در تاریخ کشور پرداخت .

به گفته وی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت فرصت خوبی است تا مردم و جوانان را در ارتباط با دسیسه‌های فرهنگی و اقتصادی استکبار بیش از گذشته آشنا کنیم.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری و عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه برگزار شد.

 خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت و روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.       

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha