معاون ورزش همدان: افراد توانمند مورد حمایت ما در انتخابات هیات‌های ورزشی هستند

همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: افراد توانمند و برنامه محور مورد حمایت دستگاه ورزش این استان در انتخابات هیات‌های ورزشی هستند.

علی ضمیری کامل روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات هیات‌های ورزشی هیچ گاه مهندسی نمی‌شود چرا که برای دستگاه ورزش اولویت در هر رشته‌ای، بکارگیری افراد توانمند، برنامه محور و هدفمند است.

وی اضافه کرد: تمامی افرادی که خواهان حضور در انتخابات هیات‌های ورزشی هستند باید برنامه چهارساله خود را ارایه و در مجمع تشریح کنند تا حاضران طبق این برنامه رای بدهند ضمن اینکه برنامه‌های آنان تعهد اجرایی خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش همدان ادامه داد: در مجامع انتخاباتی با هیچ کس تعارف نداریم چرا که سیاست‌های دستگاه ورزش برای ما مهم است و طبق آن توقع ایجاد تحول در تمامی رشته‌های ورزشی را داریم.

ضمیری کامل هرگونه مهندسی در انتخابات هیات‌های ورزشی را بی‌اساس دانست و گفت: این موضوع همواره در آستانه انتخابات هیات‌های ورزشی شایعه می‌شود و در تمامی رویدادهای کشوری نیز وجود دارد اما در همان حد شایعه است چرا که برای رشد و پیشرفت ورزش هیچ گاه منافع استان را به فرد ترجیح نمی‌دهیم و مهم کسب افتخار است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی همدان بیان کرد: در انتخابات ورزشی به اسم‌ها توجه نمی‌کنیم و بهتر است افراد رای دهنده نیز به این موضوع توجه کنند و برای همگان برنامه ارایه شده از سوی کاندیدا که توان اجرایی را داشته باشد، مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: مسوولیت روسای هیات‌های ورزشی پس از انتخابات شروع می‌شود و کارنامه آن‌ها ملاک دستگاه ورزش در ارزیابی عملکرد خواهد بود.

استان همدان بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ هیات ورزشی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha