بارش برف گردنه عَسل‌کِشان چهارمحال و بختیاری را مسدود کرد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف در شهرستان کوهرنگ، گفت: به سبب شرایط جوی و جلوگیری از وقوع مخاطرات طبیعی گردنه عَسل‌کِشان شهرستان کوهرنگ تا اطلاع بعدی مسدود شد.

روح‌الله غلامی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ساله با وقوع بارش برف گردنه عسل‌کشان که از مناطق سخت‌گذر و برف‌گیر استان به شمار می‌رود مسدود می‌شود و تا اردیبهشت و خردادماه سال آینده امکان تردد در این محور وجود ندارد.

وی ادامه داد: از آنجا که بارش برف در شهرستان کوهرنگ از صبح روز چهارشنبه 23 آذرماه آغاز شده است و بنا بر اعلام سازمان هواشناسی تا روزهای آینده نیز ادامه دارد، از همین رو تردد طی این مدت از محورهای ارتباطی این شهرستان تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است و رانندگان باید نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بارش برف و باران سایر محورهای ارتباطی استان را نیز لغزنده کرده است از همین رو توصیه می‌شود مسافران از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و چنانچه قصد سفر دارند خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کرده و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

غلامی افزود: توصیه می‌شود تا مسافران قبل از سفر با شماره‌گیری ۱۴۱ شماره ارتباطی مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جاده‌ها اطلاع کسب کرده و پس از آن اقدام به سفر کنند.

به گزارش ایرنا، بارش برف و باران که از صبح چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری اغاز شده است، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی تا اوایل هفته آینده به طور متناوب ادامه دارد.

گردنه عَسل‌کشان در دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ محور ارتباطی ۱۵ روستا با حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت با مرکز این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha