۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84970878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه آزادی بیرجند مملو از جمعیت است + فیلم

۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲
کد خبر: 84970878
ورزشگاه آزادی بیرجند مملو از جمعیت است + فیلم

بیرجند - ایرنا - ورزشگاه آزادی بیرجند که امروز مهیای دیدار مردمی با رئیس جمهور شده اکنون مملو از جمعیت است و دقایقی قبل آیت الله رئیسی در میان استقبال پرشور مردم خراسان جنوبی وارد ورزشگاه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قشرهای مختلف خراسان جنوبی از پیر و جوان، مرد و زن ساعتی قبل در ورزشگاه آزادی بیرجند گردهم آمده‌اند و منتظر دیدار با رئیس جمهور هستند.

در این بین حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر است همچنین بسیاری از شهروندان هنوز در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه منتظر ورود برای دیدار با آیت الله رئیسی هستند.

دانش‌آموزان و دانشجویان نیز با حضور پر رنگ خود جلوه‌ای دیگر به این مراسم داده‌اند.

مردم شیعه و سنی خراسان جنوبی و بیرجند با حضور گسترده در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور برگ زرین دیگری در همراهی خود با آرمان‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به ثبت رساندند و ثابت می‌کنند تا زمانی که کشور اسلامی ما از سرمایه حضور پرشور مردم در صحنه برخوردار است، دشمنان و ایادی سرسپرده آنها به اهداف خود نمی‌رسند.

ورزشگاه آزادی بیرجند میعادگاه حضور دلیر مردان و بانوان بیدار دلی است که در هیچ برهه از زمان و تحت هیچ شرایطی در همراهی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی سر از پا نمی‌شناسند و با حضور خود دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه خود ناکام گذاشتند.

در شرایطی که دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور به دنبال ناامید کردن مردم از خدمات مسوولان نظام جمهوری اسلامی و دولت هستند؛ مردم همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی با حضور پرشور برای استقبال از آیت الله رئیسی بار دیگر خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان می‌کشند.

جمعی از مردم هم در ورودی ورزشگاه آزادی با نامه‌های در دست آمده‌اند تا مشکلات خود را به رئیس جمهور منتقل کنند.

برپا شدن سیاه چادرهایی از عشایر در مسیر ورودی به این ورزشگاه جلوه‌های دیگر در استقبال از رییس جمهور است.

تعدادی از مردم بویژه جوانان و نوجوانان در حالی که تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور را در دست دارند به سمت ورزشگاه آزادی بیرجند در حرکت هستند و برخی هم با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران برای استقبال از نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری لحظه شماری می‌کنند.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.

دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند از برنامه‌های اولین روز این سفر است و چند طرح بزرگ اقتصادی و عمرانی با حضور آیت الله رئیسی در این استان افتتاح می‌شود همچنین رئیس جمهور در نشست‌های مختلف طی این ۲ روز شرکت می‌کند.

سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد که سومین سفر استانی دولت سیزدهم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha