۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84971716
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت اصفهان: مردم در عرصه‌های مختلف متحد و هماهنگ در مقابل دشمن ایستاده‌اند

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: عزت، شرافت، استقلال و شعارهای نظام جمهوری اسلامی برگرفته از حرکت‌های سیاسی و اقدامات پیامبر اکرم (ص) است و دشمنان هم باید متوجه باشند که مردم ما در عرصه‌های مختلف متحد و هماهنگ در مقابل آنها ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «احمد محمودی» در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم و دشمنان هم باید بدانند و درس گرفته باشند که از اول انقلاب تا کنون ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی پر توان ایستاده و نگذاشته حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیافتد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه باید توجه داشته باشیم که روابط ایران اسلامی بر پایه شعار نه شرقی و نه غربی بلکه جمهوری اسلامی در این نظام وجود دارد، افزود: ارتباط اقتصادی ما با کشورهای متعددی برقرار است که این ارتباطات را باید تقسیم بندی کنیم.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: بسیاری از برنامه های نظامی در رزمایش های کشور ما نمایش داده نمی شود و قدرت موشکی ما آن چنان بالاست که آمریکایی ها هم از آن اطلاعی ندارند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز بیست و پنجم آذر به عنوان روز پژوهش گفت: مطالب مهمی در مورد علم و دانش و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است که پژوهشگران حوزه و دانشگاه کشور ما باید بیش از پیش در این عرصه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه واژه جوان حدود ۴۰ بار در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز به سبب تلاش های شبانه روزی دانشمندان و پژوهشگران جوان خود در این عرصه به جایگاه بسیار خوبی در میان کشورهای جهان دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام محمودی با گرامیداشت شهادت آیت الله مفتح به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: کینه و حسادت دشمنان از پیشرفت های کشور ما روز به روز بیشتر شده است و تحمل این سرعت علم و دانش و فناوری و پیشرفت های نظام ما را نداشتند و بسیاری از دانشمندان ما از جمله شهید مفتح را به شهادت رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha