۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85188911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن نتوانست در عزاداری‌های امسال ایام محرم اخلال ایجاد کند

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن برای اخلال در عزاداری‌های امسال ایام محرم بسیار کوشید اما در این کارشکنی موفق نبود و مراسم متعدد با شور بالایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: ایجاد جنگ روانی و پویش‌های(کمپین) متعدد مانند به حسینیه نروید، سیاه نپوشید و نذری ندهید از جمله اقدامات دشمن بود که عزاداری‌های امسال ایام محرم را کم رونق و بدون مخاطب نشان دهد اما در این راستا موفق نبود.

وی اضافه کرد: دشمن با ایجاد شبکه‌هایی با محوریت و کانون مستقر در دانمارک و هلند قصد تخریب در استان‌هایی از جمله اصفهان، کرمان، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد و مازندران را داشت که در نهایت به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) عملیاتی نشد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: برنامه ریزی برای انفجار ۴۳ بمب با قدرت تخریب بالا و کنترل از راه دور از سوی سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر و همچنین انفجار ۲۰ بمب در دسته‌های عزاداری از دیگر اقدامات دشمن بود که به همت سربازان گمنام سرانجامی نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: آتش زدن قرآن و نمادهای هیئت‌های عزاداری دیگر اقدامات دشمن بود که عشق به امام حسین (ع) را کمرنگ جلوه دهد ولی دشمن در طول تاریخ فراتر از این مسائل پیش رفته اما عایدی به دست نیاورده است.

وی با تاکید بر اینکه قیام و نهضت امام حسین (ع) دارای فکر و شعار بنیادین است، گفت: این مقوله در جمله کوتاه «هیهات من ذله» خلاصه می‌شود و هرگز کهنه نخواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: واقعه کربلا به ما آموخته است که نباید از دشمنان ترسید و بدون تردید شجاعت لازمه غلبه بر دشمنان است و این موضوع از سوی سرور و سالار شهیدان به پیروان آن حضرت القا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی به ۱۵ مرداد سالروز شهادت شهید بابایی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از همرزمان این شهید به بنده گفت که اگر همه اتوبان‌های ایران هم به این شهید نامیده شود حق او ادا نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha