۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84971956
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

اعضای یک تیم آشوبگر در فردیس دستگیر شدند + فیلم

۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۸
کد خبر: 84971956
اعضای یک تیم آشوبگر در فردیس دستگیر شدند + فیلم

کرج – ایرنا – سازمان اطلاعات سپاه شهرستان فردیس در پی رصد هوایی اعضای یک خانه تیمی آشوبگران و عوامل نفاق را در این شهرستان دستگیر کردند.

به گزارش جمعه شب ایرنا از روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس، اعضای یک تیم خرابکارانه که در آشوب های اخیر در این شهرستان نقش داشتند توسط سازمان اطلاعات سپاه فردیس دستگیر شدند.

اعضای این خانه تیمی اقدام به انواع تحرکات آشوبگرانه در این شهرستان از جمله پخش تراکت با موضوع اعتراض و فراخوان مردم برای روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذرماه، تحرک در فضای مجازی، ارسال فیلم برای اینترنشنال از اقدامات آشوبگرانه در فردیس، ساخت کوکتل مولوتوف و استفاده از آن در شهرستان و همچنین حمل و استفاده از سلاح سرد کرده بودند.

در این فیلم یکی از اعضای این تیم علت حضور خود در این مجموعه را نیاز مالی عنوان کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با بیان اینکه دستگیری اغتشاشگران در این شهرستان ادامه دارد، گفت: با رصد سازمان اطلاعات سپاه این شهرستان لیدرهای ناآرامی ها در فردیس شناسایی و دستگیر می شوند.

سرهنگ پاسدار احسان علیزاده در خصوص شناسایی این خانه تیمی و دستگیری اعضای این خانه، افزود: در روزهای اخیر سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه فردیس موفق به رصد، شناسایی و دستگیری یک تیم ۱۵ نفره در این شهرستان شدند که با ایجاد پاتوق خانگی در یک زیرزمین مسکونی برای برهم زدن امنیت و آرامش عمومی برنامه ریزی و اقدام می کردند.

وی اظهار کرد: این معاندین با شبکه های معاند در ارتباط بودند و برنامه هایشان را از آن ها دریافت می کردند تا امنیت را از جامعه ما سلب کنند که با دستور مقام قضایی سربازان گمنام امام زمان (عج)  وارد عمل شده و آن ها را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دادند.

وی گفت: کسانی که برهم زننده نظم عمومی بوده و به عنوان لیدر در جامعه معرفی می شوند تحت رصد هستند و فکر نکنند با توجه به اینکه فضا مقداری با حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و بسیجی آرام شده، آن ها می توانند در آرامش به اقدامات خود ادامه دهند.

وی افزود: عده ای از مردم و جوانان فریب خورده و اسیر فضای مجازی شدند که بیشتر آن ها اظهار ندامت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha