۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84972086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش شهرهای زرد کرونایی در کردستان

۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۹:۲۹
کد خبر: 84972086
افزایش شهرهای زرد کرونایی در کردستان

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی وضعیت کرونا در کشور، دهگلان نیز مانند سروآباد و بانه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

بهرام کندائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفته قبل شهرهای بانه و سروآباد در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند که این هفته تغییر کرد و دهگلان نیز آن اضافه شد اما هفت شهرستان دیگر شرایط آبی(عادی) دارند.

وی افزود: طبق آخرین به روز رسانی‌ها و بر اساس موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستان‌های سقز، سنندج، دیواندره، قروه، کامیاران، مریوان و بیجار در وضعیت آبی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: بر اساس آخرین نقشه کرونایی کشور، تعداد یک شهر وضعیت نارنجی (پر خطر)، ۹۳ شهر وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) و ۳۵۴ شهر نیز در وضعیت آبی (عادی) دارند و شهری با وضعیت قرمز وجود ندارد.

کندائی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که چهار نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس بیماری های تنفسی بویژه COVID۱۹، سرماخوردگی و آنفلوآنزا تاکید کرد.

تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در کردستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha