۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۹
کد خبر: 84972944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: تحریم‌ها و سوء مدیریت عامل اکثر مشکلات کشور است

یزد – ایرنا- نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و سوء مدیریت ۲ عامل اصلی اکثر مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان عصر شنبه در نشست با خبرنگاران شهر مهریز افزود: فشار حداکثری دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با افزایش تحریم‌ها و تهدیدها برای تسلیم کردن ملت و دولت ایران همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: موفقیت‌های گسترده کشورمان در مسئله انرژی هسته‌ای و ساخت موشک و مسایل نظامی موجب افزایش تهدیدها و فشارحداکثری بر نظام اسلامی ایران شده است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا ملت و دولت ایران دست از اهداف مقدس خود برای تعالی کشور بر ندارد و تسلیم نشود، قطعا دشمنان به توطئه‌های خود ادامه می‌دهند.

صباغیان بیان کرد: برای حل مشکلات به صورت ریشه‌ای و پیروز شدن بر مسایل و مشکلات که بخشی به دلیل تحریم و بخشی نیز به خاطر سوء مدیریت است باید در ابتدا ساختارها اصلاح شود.

وی تاکید کرد: وجود دستگاه‌های متعدد در حوزه فرهنگی و اقتصادی و موازی کار علت برخی از مشکلات است و باید برای برون رفت از آنها اقدام مناسب صورت گیرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در مباحث فرهنگی و اقتصادی یک تمرکز و هماهنگی بهتر و بیشتری در کشور ایجاد شود تا شاهد موفقیت و غلبه بر معضلات باشیم.

صباغبان بیان کرد: اگر در نهادهای فرهنگی و اقتصادی یک هماهنگی و تمرکز ریشه‌ای در سطح کشور به وجود آید قطعا دستگاه‌های مسئول پاسخگوی اعمال خود خواهند بود.

وی گفت: ریشه مشکلات در کشورمان همان موازی کاری در خیلی از مسایل است و برای اینکه نظارت‌ها به خصوص توسط مجلس قوی‌تر شود باید دارای هماهنگی و تمرکز در امور مختلف باشیم.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی به اهمیت و نقش نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: قانونگذاری و نظارت ۲ رسالت اصلی مجلس است و باید نمایندگان همه وظایف خود را کامل انجام دهند.

صباغیان تصریح کرد: اگر هم قانونگذاری و هم نظارت توسط نمایندگان مجلس دقیق و کامل باشد، بخش زیادی از مشکلات مرتفع و شاهد شکست اهداف دشمنان می‌شویم.

در این نشست به سوالات خبرنگاران و شهروند خبرنگاران شهرستان مهریز پاسخ داده شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزا نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha