۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84974486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۱۶ درصدی رضایت شهروندان زنجان از پلیس راه استان

زنجان – ایرنا - فرمانده انتظامی زنجان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در استان بوده‌ایم، گفت: در این مدت رضایت مردم از پلیس راه استان ۱۶ درصد افزایش و میزان انتقادها ۳۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد طراقیه روز دوشنبه در آیین آغاز طرح ویژه زمستانی پلیس استان، افزود: هدف از اجرای این طرح، تسهیل در عبور و مرور خودروها در راه های ارتباطی و کنترل و ایمنی راه ها در ایام زمستان برای پیشگیری از بروز حوادث تلخ جاده‌ای است.

وی ادامه داد: همه دستگاه های خدمات رسان با هم افزایی و همدلی در اجرای این طرح در استان کنار هم هستند و به پلیس کمک می کنند.

سردار طراقیه با بیان اینکه حضور تمام عیار و قدرتمند دستگاه های خدمات رسان موجب کاهش حوادث تلخ جاده ای در ایام زمستان می شود، گفت: رسانه ها نیز با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این زمینه و انعکاس وضعیت شرایط جوی و ملزومات سفر در ایام زمستان نقش آفرینی موثری در کاهش حوادث دارند.

فرمانده انتظامی استان استان زنجان گفت: امیدواریم با مجموعه اقدامات در دستور کار، شاهد کاهش حوادث جاده ای در استان باشیم.

مانور طرح ویژه زمستانی ۱۴۰۱ امروز با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان به منظور افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در عبور و مرور و ایمنی وسایل نقلیه در سطح جاده ها در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی استان با رژه خودرویی دستگاه های مختلف انتظامی، امدادی و راهداری برگزار شد.

اجرای این طرح تا ۲۰ اسفند در استان ادامه خواهد داشت.

طرح انتظامی و ترافیکی پلیس، سالانه با هدف افزایش انضباط ترافیکی، ایمنی هرچه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران، تسهیل در تردد وسایط نقلیه، استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات در اختیار و کاهش حوادث جاده ای به مرحله اجرا در می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha