۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85597306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان نیازمند یک تیم منسجم فوتسالی است

زنجان - ایرنا - بازیکن زنجانی تیم ملی فوتسال و پالایش نفت آبادان گفت: استان زنجان استعدادها و ظرفیت‌های زیادی در رشته فوتسال بانوان دارد که در صورت داشتن یک تیم منسجم فوتسالی می‌تواند از این ظرفیت‌ها بهره برداری کند.

محدثه محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نبود حمایت های کافی در استان زنجان موجب شد برای ادامه فعالیت ورزشی خود به استان دیگری سفر کنم.

محمدی افزود: حدود ۹ سال پیش به مدت یکسال در تیم فوتسال شهرداری زنجان بازی کردم اما متاسفانه به دلیل نبود حمایت کافی و پرداخت نشدن به موقع دستمزدها مجبور شدم به تیم های دیگر بپیوندم.

وی با بیان اینکه ۱۳ سال است به طور حرفه ای در رشته فوتسال بازی می کنم، اضافه کرد: زادگاهم زنجان تیم فوتسالی در لیگ های برتر کشوری ندارد، درحالیکه اگر دارای تیم در این لیگ ها بود، من و دیگر فوتسالیست های استان تمایل داشتیم در این تیم بازی کنیم.

این بازیکن زنجانی ادامه داد: مهسا کمالی و فاطمه رحمتی از دیگر بانوان فوتسالیست استان هستند که در تیم های سایپای تهران و حفاری اهواز بازی می کنند و در صورتی که استان زنجان یک تیم فوتسالی در لیگ برتر داشته باشد امکان بازگشتن آنان به استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال بانوان جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است، گفت: سال گذشته در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که با حضور هشت تیم و ۱۴ بازی برگزار شد ۱۴ گل را به ثبت رساندم.

محمدی با بیان اینکه از نظر تعداد گل ثبت شده با خانم گل این رقابتها اختلاف بسیار ناچیزی داشتم، خاطر نشان کرد: تعداد گل ها و شاخص های دیگر موجب شد جزو گزینه های بهترین بازیکنان زن جهان قرار بگیرم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha