تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل هورسان رامسر هم پیروز شد
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل تیم هورسان رامسر سومین برد خود را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، شهرداری ارومیه موفق شد ۳ بر یک میهمان خود را شکست دهد.

نماینده ارومیه در ست اول ۲۵ بر ۲۱، ست سوم ۲۵ بر ۲۳ و ست چهارم ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و تنها در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به حریف خود باخت.

شهرداری ارومیه در این بازی با ترکیب شایان سپهری فرد، سعید مصطفی وند، مبین نصری، جاوید اسمعیل زاده، اردلان سیدعباسی، محمود رسولی و میلاد فتاحی وارد زمین شد و ترکیب تیم هورسان را فرهاد سال افزون، محمدکاظم غفاری، بهنام حاجی پور، محمد صادقی، علیرضا شاه علی، ناصر رحیمی پناه و علی زارع تشکیل داده بود.

به این ترتیب شهرداری ارومیه با کسب سومین برد فصل خود ۹ امتیازی شد و موقتا بدون احتساب بازی آخر این هفته بین مس رفسنجان و سایپا به رده سیزدهم صعود کرد و هورسان رامسر با ۷ برد و ۲۱ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

شهرداری ارومیه در هفته پایانی دور رفت در خانه با ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر در آمل با لبنیات هراز آمل صدرنشین بازی خواهندکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha