تیم والیبال شهرداری ارومیه؛ پنج باخت از ۶ دیدار و همچنان منتظر آینده

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه بعد از گذشت ۶ هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، همچنان در رده ماقبل پایانی جدول قرار دارد و به نظر نمی رسد که با شرایط فعلی، امکان بالاآمدن از جدول نیز برای تیم ریشه دار ارومیه ای فراهم شود؛ هرچند این تیم به ویژه با اتکا به آمار بهتر در دیدارهای خانگی منتظر آینده بهتر است.

به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته ششم رقابت های والیبال باشگاه های برتر کشور روز چهارشنبه برگزار شد و با وجود اینکه شهرداری ارومیه ست اول را مقابل چادرملوی اردکان به خود اختصاص داده بود، در ست های بعدی نتوانست بازی بهتری از خود نشان دهد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

با این شکست، شهرداری ارومیه که ۲ بازی پیاپی مقابل ایفاسرام و چادرملو در اردکان بازی می کرد، تنها به کسب یک امتیاز از دیدار ایفاسرام رضایت داد و با ۲ باخت شامل شکست سه بر ۲ مقابل ایفاسرام و سه بر یک مقابل چادرملو، از اردکان عازم ارومیه شد.

پیش از حضور در اردکان نیز تیم شهرداری ارومیه بازی های خوبی از خود به نمایش نمی گذاشت و در چهار بازی، سه شکست برای این تیم در جدول رقابت ها حک شده بود.

به غیر از بازی مقابل هورسان رامسر که در ارومیه، تیم شهرداری توانست سه بر صفر به پیروزی برسد؛ این تیم در سه دیدار شامل ۲ دیدار خارج از خانه در شهرهای اصفهان و گنبد مقابل گیتی پسند و شهرداری گنبد و همچنین یک دیدار داخل خانه مقابل فولاد سیرجان طعم شکست را چشیده بود.

با نگاهی به وضعیت شهرداری ارومیه متوجه می شویم که این تیم در چهار دیدار خارج از خانه خود، چهار باخت متحمل شده و فقط یک امتیاز مقابل ایفاسرام کسب کرده است؛ البته وضعیت این تیم در بازی های خانگی بهتر است و از ۲ دیدار، یک بازی را مقابل فولاد سیرجان واگذار کرده و هورسان رامسر را هم شکست داده است.

در حال حاضر، تیم شهرداری ارومیه در جدول ۱۴ تیمی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با یک برد و پنج باخت کسب چهار امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته و به لطف تفاضل ست بهتر، بالاتر از سایپای چهار امتیازی است.

در هفته بعدی این رقابت ها، شهرداری ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر این شهر میزبان همسایه ته جدولی خود، سایپاست و انتظار می رود که این تیم را شکست دهد هرچند ساپیا در ۲ هفته اخیر بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته و ضمن برد سه بر ۲ شهرداری گنبد در خانه این تیم، در هفته ششم هم از هورسان رامسر در یک بازی خیلی نزدیک با نتیجه سه بر ۲ شکست را پذیرا شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که کدام تیم ته جدولی امتیاز این بازی را از آن خود خواهد کرد تا سرو سامانی به وضعیت خود در لیگ بدهد و منتظر دیدارهای نیمه دوم نیم فصل اول بماند.

آنچه که مشهود است، ۲ تیم ریشه دار شهرداری ارومیه و سایپای تهران امسال نیز نظیر سال گذشته وضعیت خوبی ندارند و همچنان در رده های پایینی جدول تلاش می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha