آرزومندی: شهرداری گرگان در دفاع و حمله خوب بود/ کوارتر سوم نتیجه را رقم زد

تهران- ایرنا- کارشناس بسکتبال کشورمان با اشاره به بازی خوب و منطقی شهرداری گرگان در دیدار با نماینده لبنان گفت: شاگردان حاتمی در دفاع و حمله خوب بودند و در عین شایستگی نتیجه را واگذار کردند.

علی آرزومندی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بعد از مدت‌ها وقفه به دلیل شرایط کرونایی شاهد یک دیدار خوب و تماشایی در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا بودیم که طی آن یکی از نمایندگان کشورمان برابر الریاضی لبنان به میدان رفت.

وی ادامه داد: در این دیدار شاهد یک بازی نزدیک،‌ فشرده و حساس بودیم و اعتقاد دارم شهرداری گرگان بسیار شایسته بازی کرد و با آنکه در دقایق ابتدایی از حریف عقب افتاد اما به خوبی نتیجه را جبران کرده و به بازی بازگشت.

این کارشناس بسکتبال کشورمان یادآور شد: در هر تورنمنتی اولین بازی شرایط خاص و حساسیت‌های بالایی دارد که این دیدار هم از این قاعده پیروی می‌کرد. به نظر من شاگردان مهران حاتمی در این دیدار در دفاع و حمله بسیار خوب کار کردند و نشان دادند از چه توانایی و شایستگی برخوردارند.

آرزومندی خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم این بازی در خارج از خانه و با حمایت پرشور هواداران لبنانی برگزار شد که در روند بازی و کسب نتیجه تاثیر به سزایی دارد، تنها جایی که شهرداری کمی تعلل کرد و همین مساله هم باعث باخت آنها شد به دقایق ابتدایی کوارتر سوم باز می‌گردد که حملات آنها به نتیجه منجر شد و باعث شد بین دو تیم فاصله ایجاد شود که در ادامه تلاش‌های بازیکنان کشورمان موثر واقع نشد و در عین شایستگی، نتیجه را به حریف لبنانی واگذار کردند.

او با تاکید بر این که شب گذشته شاهد یک فینال زود هنگام در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا بودیم، گفت: با روندی که از شاگردان حاتمی دیدیم به ادامه مسیر و موفقیت این تیم بسیار امیدوار شدیم و برای دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات هم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

این کارشناس بسکتبال کشورمان در خصوص درگیری لحظات پایانی بازی بین پری‌پتی و بازیکن الریاضی هم گفت: در بسکتبال رد و بدل شدن کلام امری طبیعی است اما وقتی فشار بازی بالا باشد و استرس و مسایلی از این دست دخیل شود، کار برای بازیکنان تا حدوی سخت خواهد شد و ممکن است شاهد چنین اتفاقاتی هم باشیم، اما اگر پری‌پتی خودش را کنترل می‌کرد و در برابر رفتار بازیکن لبنانی که شروع کننده درگیری بود واکنشی نشان نمی‌داد بدون شک فقط او اخراج می‌شد اما عکس‌العمل بازیکن شهرداری گرگان باعث شد تا داوران هر دو بازیکن را اخراج کنند که طبق قانون انجام شد.

آرزومندی در خصوص اینکه چه روندی بعد از اخراج این دو بازیکن از نظر قانونی اعمال می‌شود تاکید کرد: این مساله به گزارش ناظر بازی باز می‌گردد اما به نظرم مساله خاصی نیست و به اعتقاد من مشکلی برای بازی پری‌پتی به وجود نخواهد آمد.

گفتنی است تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا و در اولین بازی خود، به مصاف الریاضی لبنان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ به سود میزبان خاتمه یافت. شهرداری گرگان با تیم‌های الریاضی لبنان، الکرامه سوریه و نفت عراق همگروه است.

امشب و از ساعت ۱۹:۱۰ ذوب‌آهن اصفهان دیگر نماینده کشورمان برابر بیروت لبنان به میدان خواهد رفت. شاگردان فرزاد کوهیان با تیم‌های بیروت لبنان، الاتحاد سوریه و ارتدوکس اردن همگروه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha