حاتمی: هیچ دیداری در سوپر لیگ آسان نیست/ باید از حق میزبانی به خوبی بهره ببریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در بازی رفت برابر الریاضی برای دقایقی تمرکز خود را از دست دادیم اما در مجموع از روند تیم و عملکرد بازیکنانم راضی هستم و باید در دیدارهای آتی به آنچه می‌خواهیم برسیم.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص حضور تیم شهرداری گرگان در نخستین دوره رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا، اظهار داشت: در بازی اول برابر الریاضی لبنان به میدان رفتیم که با توجه به مصدومیت دو بازیکن خود و مسیر طولانی که در برای برگزاری این دیدار داشتیم، از روند تیمی و عملکرد بازیکنان خود راضی هستم اما باید در دیدارهای پیش رو به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کرده و نتایج مورد نظرمان را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: محمد جمشیدی از ناحیه بینی مصدوم بود و پری‌پتی کشیدگی ران داشت و این دو بازیکن با مصدومیت مواجه هستند اما با این حال برای شهرداری به میدان رفتند. سایر بازیکنان نیز تمام تلاش خود را کردند تا عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و در کل با توجه به همه شرایط از روند کار راضی هستم.

سرمربی شهرداری گرگان خاطر نشان کرد: بخشی از اتفاقات دیدار با الریاضی به خستگی بازیکنان هم باز می‌گشت. در دقایق ابتدایی بازی به دلیل جو سنگینی که هواداران لبنانی ایجاد کرده بودند از حریف عقب افتادیم اما بازیکنانم به خوبی این فاصله را جبران کرده و رقابت پایاپایی را به نمایش گذاشتند. در شروع نیمه دوم برای لحظاتی تمرکز تیمی ما به هم ریخت و همین اتفاق کافی بود تا میزبان فاصله امتیازی ایجاد کرده و تلاش ما برای جبران آن ثمربخش نبود.

حاتمی در واکنش به این سوال که به نظر می‌رسید در برخی از تصمیم‌ها کادر داوری به سود میزبان سوت می‌زدند، گفت: در برخی از صحنه‌ها شاهد کم‌لطفی‌هایی بودیم اما باید قبول کرد سطح این مسابقات بسیار بالاست و همه تیم‌ها برای آنکه بتوانند در بین‌ تیم‌های صعود کننده قرار بگیرند تمیهدات لازم را به کار گرفته و از بازیکنان خوب خارجی هم بهره می‌برند و این کار ما را سخت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هیچ دیداری آسان نیست و برای هر بازی باید با تمام توان و تلاش مضاعف به میدان رفت و امیدواریم با تمهیداتی که اتخاذ می‌شود در دیدارهای خانگی بتوانیم از حداکثر توان میزبانی به خوبی بهره برده و امتیازهای لازم را کسب کنیم.

گفتنی است تیم‌ شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا برابر الریاضی لبنان به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ به سود نماینده لبنان خاتمه یافت. شهرداری گرگان هفتم دیماه میزبان الکرامه سوریه است و باید در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی از حریف خود پذیرایی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha