۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84978062
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خارج از گود ورزش همدان

۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴
کد خبر: 84978062
خارج از گود ورزش همدان

همدان- ایرنا- ورزش همدان هراندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد اما همواره درگیر چالش‌ها و حواشی مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاشیه در ورزش امری طبیعی تلقی می‌شود و اطلاع از حواشی برای مخاطبان به خصوص دوستداران ورزش جذابیت خاصی دارد و البته بیان این حواشی‌ها و پرداختن به آن می‌تواند مسیر سرعت بخشیدن به حل مشکلات و دغدغه‌ها را هموار کند.

تعرفه‌های نامتعارف برخی باشگاه‌های ورزشی صدای ورزشکاران را درآورده است. گویا برخی باشگاه‌ها بدون توجه به شهریه تعیین شده، از ورزشکاران دریافتی بیشتری را برای شهریه ماهیانه اخذ می‌کنند.

در این بین برگزاری کلاس‌های اختصاصی برای ورزشکاران نیز مدام تبلیغ می‌شود و ورزشکار باید هزینه چند برابری را پرداخت کند.

فعالیت برخی هیات‌های ورزشی بسیار ضعیف است. شنیده‌ها حاکیست برخی از روسای هیات‌های ورزشی هفته هاست به محل دفتر هیات سرکشی نکرده‌اند و بیشتر برنامه‌ها تلفنی هماهنگ می‌شود.

چهار بازیکن شهرداری همدان به دلیل مشکلات شخصی و مالی از این تیم جدا شده‌اند. جدایی این بازیکنان یک میلیاردتومان از قراردادهای تیم شهرداری کاسته است.

ضعف مدیریت در باشگاه پاس صدای همگان را درآورده است. مشکلات مالی همچنان پاشنه آشیل این تیم بوده و بازیکنان خواستار فسخ قرارداد هستند. متاسفانه نظارت بر امور این باشگاه از سوی مسئولان ورزش استان ضعیف است.

روح تازه بر مدیریت ورزش استان همچنان دمیده نشده است. بسیاری از هیات‌های ورزشی انتظار داشتند با روی کار آمدن علی حقیقی در راس مدیریت دستگاه ورزش، تغییرات در بدنه مدیریتی ایجاد شود اما اینگونه نشده است. باید دید مدیریت دستگاه ورزش استان چه برنامه‌ای در این خصوص دارد.

انتخاب علی محمد عنایتی اکمل به عنوان رییس جدید حوزه حراست دستگاه ورزش و جوانان با تحولات خوبی در حوزه نظارت همراه شده است.

وی در این مدت ضمن رسیدگی به امور مختلف حوزه ورزش و جوانان، فضای بدون حاشیه را در این ۲ حوزه ایجاد کرده است.

کشتی فرنگی همدان در مسابقات قهرمانی کشور بدون مدال بازگشت تا بازهم شاهد عملکرد بسیار بد کشتی استان در میادین ملی باشیم.

شمار مربیان بدون مدرک فوتبال محلات برای حضور در دوره‌های مربیگری درجه آسیایی در حال افزایش است. ورزش محلات در فوتبال پیشرفت‌های خوبی در سال‌های اخیر داشته است.

دلیل دوری پیام حیدری داور مطرح و بین المللی فوتبال همدان از قضاوت در لیگ برتر مشخص شد. حیدری اخیرا عمل جراحی داشته است و باید مدتی را به استراحت بپردازد. البته بیژن حیدری برادر بزرگتر پیام این هفته بازی استقلال و نفت را قضاوت می‌کند.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار در قالب ۵۰ هیات ورزشی است.

اخبار مرتبط

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- ورزش همدان هراندازه که در میادین مختلف ملی و فراملی در ریل موفقیت قرار دارد اما…

  • خارج از گود ورزش همدان

    خارج از گود ورزش همدان

    همدان- ایرنا- تنور حواشی و اتفاق‌های خارج از میدان رقابتی در همدان طی روزهای گذشته بازتاب گسترده…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha