امام جمعه بخش مرکزی یزد: شهیدان سمبل جهاد تبیین در جامعه هستند

یزد- ایرنا- امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: شهیدان سمبل عینی و حقیقی جهاد تبیین در جامعه اسلامی هستند و باید یاد و خاطره آنها زنده بماند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بخش مرکزی یزد افزود: شهدای گمنام حرکتی چون جهادتببین در زمان حاضر داشتند که بیانگر حفظ هویت ایران و مردم است و به مردم نشان می‌دهد که در مقابل دشمن ایستادگی کنیم نه اینکه در دامن دشمن قرار گیریم.

وی ادامه داد: مسولان اجرایی در بخش های مختلف باید خدمت به مردم و نظام اسلامی را کاری جهادی برای خود تلقی کنند و از خودگذشتگی داشته و اینگونه خدمت‌ها با دنیا طلبی سازگاری ندارد.

امام جمعه محمد آباد یزد تصریح کرد: مسئولان اقتصادی کشور و سرآمدان مالی و دست اندرکاران بورس باید بیش از گذشته توجه داشته باشند و طبقات محروم را دریابند و به فکر افزایش قیمت و جمع مال نباشند.

مدرسی گفت: یکی از اصول اساسی که باید مورد توجه قرار گیرد مردمی سازی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مختلف است و این نیازمند به بها دادن مردم در این عرصه است.

وی اظهار کرد: حتما باید یک ارباب رجوع بتواند اظهار نظر کنند و در خصوص نحوه برخورد، کیفیت و میزان حل شدن کار و این اجازه و جایگاه نظارتی باید برای مردم وجود داشته باشد و در این عرصه نظرسنجی صورت گیرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: مردم دنیا چهار دسته هستند یک عده‌ای فقط خودشان را می بینند، عده‌ دیگر بی تفاوت نسبت به دیگران، یک عده‌ هم خودشان را می بینند هم دیگران را و دسته چهارم کسانی هستند که اصلا خودشان را نمی بینند تا دیگران دیده شوند و شهدا اینگونه بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha