۳ دی ۱۴۰۱، ۸:۳۸
کد خبر: 84978462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش باران و برف مدارس برخی مناطق فارس را غیرحضوری کرد

شیراز-ایرنا-روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:بارش باران و برف در برخی مناطق استان فارس منجر به تعطیلی آموزش حضوری و برگزاری کلاس های درس غیرحضوری شده است.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس روز شنبه اعلام کرد : باتوجه به بارش رحمت الهی و باران و برف در برخی مناطق استان فارس، آموزش و کلاس های درس حضوری در روز شنبه سوم دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح در تمامی مدارس شهرستان سپیدان و بخش های ارژن ، کامفیروز و خسرو و شیرین تعطیل و آموزش و کلاس های درس به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه ها برگزار خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) در این مناطق به قوت خود باقیست وراس ساعت مقرر برگزار خواهد شد. همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد

مجددا تاکید می‌شود هرگونه اطلاعیه درخصوص تعطیلی مدارس را صرفا از طریق سامانه های رسمی آموزش و پرورش استان فارس دنبال و به شایعات فضای مجازی اهمیت داده نشود.

پیش‌از این، اداره کل هواشناسی استان فارس با انتشار اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی، رعد وبرق در بعضی ساعات ، وزش باد شدید، مه گرفتگی، کاهش دید و بارش برف در مناطق شمالی، برخی مناطق مرکزی و ارتفاعات این استان هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: جمعه دوم دیماه نفوذ سامانه بارشی از سمت شمال غربی استان آغاز و به تدریج در شمال، مرکز و غرب استان در بر می گیرد.
مسعود حقیقت ادامه داد: همچنین این سامانه بارشی برای شنبه سوم دیماه در سطح استان به ویِژه در نواحی غربی، ٰشمالی و بخش هایی از جنوب فعال است.

وی اضافه کرد: یکشنبه چهارم دیماه ٰمه گرفتگی، کاهش دید در مناطق مستعد و کاهش دمای شبانه پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha