۳ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84978575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت‌نفت آبادان با ۲ غایب به مصاف استقلال تهران می‌رود

آبادان - ایرنا - مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم برابر استقلال ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

علیرضا فیروزی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم صنعت‌نفت فردا (یکشنبه) در بازی حساس و دشوار میزبان استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است که برای کسب سه امتیاز انگیزه فراوانی دارد.

وی افزود: در این دیدار حسن بیت‌سعید که به تازگی پس از رهایی از مصدومیت به تمرینات بازگشته در ترکیب تیم قرار نخواهد گرفت و یکی از غایبان تیم خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: طالب ریکانی کاپیتان تیم پس از عمل جراحی به تازگی تمریناتش را آغاز کرده و به این دیدار حساس نخواهد رسید.

فیروزی در خصوص وضعیت "سباستین پیریز" مدافع اروگوئه ای تازه جذب شده صنعت‌نفت گفت:‌ قرار است امروز ITC و پاسخ ایفمارک وی برای باشگاه ارسال شود و به احتمال زیاد مشکلی برای بازی کردن در برابر استقلال تهران نخواهد داشت.

وی بیان کرد: قطعا بازی کردن مقابل نساجی در قائم‌شهر به مراتب سخت‌تر از بازی با استقلال در آبادان بود و ما به سه امتیاز مهم دست یافتیم، با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها به ویژه استقلال که یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است، قائل هستیم تلاش می‌کنیم مسیر خوب خودمان را ادامه بدهیم.

وی اظهار داشت: البته اتفاقاتی که در بازی می‌افتد و نتیجه‌ای که رقم می‌خورد بستگی به این دارد که بازیکنان از لحاظ کیفیت فنی، روحی و روانی وضعیت خوبی داشته باشند و از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند نهایت استفاده را ببرند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با ۹ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد فردا از هفته سیزدهم لیگ برتر میزبان استقلال تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha