۳ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84979074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی نفت آبادان: استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام است

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام برای ماست گفت: می‌دانیم روبه روی چه تیمی باید قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ادسون تاوارس روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران بیان کرد: استقلال از تیم‌های بزرگ ایران است ولی باید شرایط خود را نظر بگیریم که در کجای جدول قرار داریم و فقط به فکر پیروزی باشیم.

وی افزود: تلاش تیم ما ارایه بهترین عملکرد در بازی فردا یکشنبه خواهد بود و بازیکنان نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و برای گرفتن حداکثر امتیاز به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: در یک ماه گذشته که هدایت تیم را برعهده گرفتم تمرین را دنبال کردیم و شاید نقاط ضعف یا قوت تیم را شناسایی نکردیم که در کوران مسابقات شناخت تکمیل خواهد شد؛ گاهی مواقع بازیکنان ما به لحاظ تکنیک و بدنی بسیار خوب هستند اما گاهی نیز به لحاظ تاکتیکی خوب کار نمی‌کنند.

تاوارس بیان کرد: در نشست‌هایی که با مدیران و هیات مدیره باشگاه داشتیم راه‌های تغییرات در تیم را بررسی کردیم و نسبت به آینده امیدوار هستیم.

وی ادامه داد: نمی‌توان نتایج بازی‌ها را پیش‌بینی کرد همانطور که در جام جهانی کسی انتظار نداشت مراکش به نیمه نهایی صعود کند؛ هدف ما خارج کردن تیم صنعت نفت از شرایط فعلی است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: ۱۸ بازی دیگر از لیگ برتر فوتبال باقی مانده است و در این بازی‌ها تلاش خواهیم کرد نتایج مورد نیاز را کسب کنیم.

تاوارس گفت: ما دنبال نمایش زیبا نیستیم بلکه دنبال نتیجه بازی هستیم و هر زمان تیم از لحاظ بازیکن کامل شد روی به بازی زیبا خواهیم آورد؛ چند بازیکن تیم به دلیل مصدومیت در تمرین حضور ندارند.

وی ادامه داد: یک بازیکن اروگوئه ای به تیم صنعت نفت اضافه شده و امکان دارد بازیکن خارجی جدید دیگری نیز به تیم اضافه شود.

وی افزود: با اضافه شدن بازیکنان جدید و بازگشت بازیکنان مصدوم به شرایط آرمانی و بازی در تیم، انجام بازی زیبای نتیجه‌گرا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر فردا یکشنبه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم استقلال تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha