بارندگی و لغزندگی در راه های ارتباطی شهرری ادامه دارد

شهرری- ایرنا- مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: بارندگی در راه های ارتباطی این شهرستان که موجب لغزندگی جاده ها شده ادامه دارد .

محمدرضا زمانی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان برای تردد ضروری در راه های ارتباطی این شهرستان امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی با تاکید بر خودداری شهروندان از تردد های غیر ضروری, یادآورشد: بارش برف از صبح در گردنه نعلبندان آغاز شد و بارش باران در دیگر راه های ارتباطی این شهرستان جریان داشت و همچنان ادامه دارد.

زمانی به اتمام بارش برف تا ساعت ۱۳ امروز در گردنه نعلبندان اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود تداوم بارش باران در تمامی راه های ارتباطی شهرستان ری، تاکنون حادثه رانندگی و ترافیک رخ نداده است.

بارندگی و لغزندگی در راه های ارتباطی شهرری ادامه دارد

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: همزمان با آغاز بارش برف در گردنه نعلبندان، عملیات نمک و شن پاشی در تمامی راه های ارتباطی این شهرستان آغاز شد تا از لغزندگی و یخ زدگی جاده ها جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۵۰ نیروی کارآمد و مجرب راهداری با ۱۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و چهار دستگاه ماشین آلات سبک ماده باش بوده و مراقبت از راه های ارتباطی را بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha