آماده باش عوامل راهداری شهرستان ری

شهرری ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: با هماهنگی انجام گرفته میان این اداره و پلیس راه تهران بزرگ، تمامی عوامل راهداری برای استقبال از بارش برف طی شب جاری تا ظهر فردا، در آماده باش قرار گرفتند.

محمدرضا زمانی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسه تعامل و هم اندیشی میان اداره کل راهداری و حمل و جاده ای استان تهران و فرماندهی پلیس راه تهران بزرگ در اداره راهداری و حمل و جاده ای شهرستان ری، برگزار شد تا هماهنگی های لازم برای مقابله با بارش برف پیش رو انجام گیرد.

وی یادآورشد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی بارش برف از ساعت ۲ بامداد یکشنبه آغاز می شود و تا ظهر فردا ادامه دارد از همین رو برای باز نگاه داشتن مسیرهای ارتباطی جنوب استان تهران به خصوص در شهرستان ری و با تاکید بر آزادراه تهران- قم هماهنگی لازم انجام گرفت.

آماده باش عوامل راهداری شهرستان ری

زمانی اظهارداشت: با توجه به حساسیت و استراتژیک بودن محور تهران- قم و اهمیت آن در تردد میان ۱۷ استان و دسترسی به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) این نشست برگزار شد تا اقدامات لازم برای خدمات رسانی بهینه در این مسیر به موقع انجام گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: برای نگهداری از راه های این شهرستان به ویژه محور تهران- قم، اجرای عملیات شن و نمک پاشی و کمک به خودروهای در طول مسیرها، تمامی عوامل راهداری و پلیس راه در حالت آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۶ دستگاه ماشین آلات سبک و ۷۰ نیروی راهداری آماده خدمت رسانی هستند.

زمانی ادامه داد: شهروندان از هر نوع سفر غیر ضروری خودداری کنند، اما در صورت لزوم به حتم از سلامت خودروی خود مطمئن باشند و با نقص فنی وارد جاده نشوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری اضافه کرد: به تمام مسافران و رانندگان توصیه می شود در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

زمانی تاکید کرد: مسافران پیش از اقدام به سفر از طریق شماره تماس ۱۴۱ یا اپلیکیشن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در کنار عوارضی آزادراه تهران- قم واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha