۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبر: 84979936
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ثبت ۲۶ میلی متر باران در شیراز + فیلم

۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبر: 84979936
ثبت ۲۶ میلی متر باران در شیراز + فیلم

شیراز- ایرنا- اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: طی بارندگی اخیر که تا روز یکشنبه چهارم دیماه در ۳۲ ایستگاه استان فارس  به ثبت رسید در شیراز ۲۶ میلی متر باران باریده است.

رئیس اداره کل هواشناسی فارس روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، گفت :‌ در ۳۲ ایستگاه ثبت شده، میانگین بارش باران برای فارس حدود ۱۲ میلی متر بوده است.

مسعود حقیقت ادامه داد :‌ در بارندگی اخیر، سپیدان با ۵۴ میلی متر در صدر قرار دارد،‌ کازرون با ۴۳،‌ رزقان با ۳۷، سد درودزن با ۳۰ و ممسنی هم با ۲۴ میلی متر در رتبه های بعدی میزان بارندگی قرار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین زرین دشت، گراش، لارستان و لامرد هم کمترین میزان بارش را داشته اند.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان فارس ۳۰اذرماه با انتشار اطلاعیه سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی، رعد و برق در بعضی ساعات ، وزش باد شدید، مه گرفتگی، کاهش دید و بارش برف در مناطق شمالی، برخی مناطق مرکزی و ارتفاعات این استان هشدار داده بود.

امداد رسانی تیم آفرود فارس

همچنین تیم آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فارس طی بارندگی برف در جاده های شمال غرب شیراز ، چندین خودرو که گرفتار برف شده بودند را نجات دادند.

سپیدان ۲۰ سانتی متر برف بارید

نخستین برف زمستانی سال ۱۴۰۱، چهره شهر جدید صدرا و منطقه گلستان شیراز را سفیدپوش کرد و در سپیدان ۲۰ سانتی متر برف به ثبت رسید.
بنا بر اعلام قبلی هواشناسی استان فارس، برای این استان در روز یکشنبه امروز چهارم دیماه، مه گرفتگی، کاهش دید در مناطق مستعد و کاهش دمای شبانه پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha