۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84980095
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: بسترهای فرهنگی و ورزشی در استان توسعه یابد

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت گسترش بسترهای فرهنگی و ورزشی در شهر با استفاده از ظرفیت‌ مساجد و حسینیه‌های شهر گفت: برای همگانی کردن ورزش باید زیرساخت‌های ورزشی در این شهر توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز یکشنبه در حاشیه آیین تخصیص و توزیع اولین مرحله از تجهیزات ورزشی در بین تعدادی از مساجد و حسینیه‌ها در همدان اظهار داشت: این اقدام توسط خیرین و مردم انجام شده و این تجهیزات ورزشی در اختیار مساجد شهر همدان، برای استفاده جوانان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مساجدی که قسمتی از آن ظرفیت تبدیل به مکان ورزشی دارد، توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مرکز امور رسیدگی به مساجد، شناسایی شده و در حال تجهیز آن با استفاده ظرفیت خیرین هستیم، از مجموعه مسوولان استان خواست نسبت این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: در حوادث اخیر مشکلاتی در کشور ایجاد شد که اگر بستر کار فرهنگی و ورزشی را برای جوانان فراهم می‌کردیم، با خیلی از این آسیب‌ها روبرو نمی‌شدیم.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه فراهم کردن بستر ورزش در جامعه، به سلامت فکری جوانان کمک می‌کند گفت: توجه در این عرصه باعث می‌شود ضمن اینکه در حوزه فرهنگی شاهد اثر گذاری موثر باشیم، با کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز روبرو شویم.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان استان ظرفیت‌های ورزشی موجود را احتکار نکنند تصریح کرد: استاندار نیز در این عرصه وعده همراهی داد و پیگیر این موضوع هست و امیدواریم بستر کار فرهنگی و ورزشی را در استان برای جوانان شناسایی و فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه، شناسایی ظرفیت از ما و اقدام و همراهی با مسوولان اظهار داشت: این اقدام شروع راه است و باید برای فراهم شدن شرایط و بستر مناسب برای همه جوانان استان، تمام ظرفیت‌ها را به میدان بیاوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha