اموال یک صندوق سرمایه گذاری خانگی در شهرستان بهمئی توقیف شد

یاسوج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به بروز مشکلات مالی برای یک شرکت که اقدام به تاسیس صندوق سرمایه گذاری خانگی کرده بود و ازدحام سرمایه گذاران در مقابل آن، اظهار داشت: هم اکنون حسابهای بانکی و اموال این موسسه و مالک آن توقیف شده و فردی که اقدام به جذب این سرمایه ها کرده نیز در بازداشت است.

به گزارش ایرنا سید علی ملک حسینی روز دوشنبه به رسانه ها گفت: در یکی از مؤسسات فاقد مجوز خانگی در شهرستان بهمئی، شخصی سرمایه های مردم را جذب کرده بود.

وی افزود: این فرد و دفترش فاقد هرگونه مجوز رسمی هستند و متأسفانه در چند ماه اخیر، حجم قابل توجهی از سرمایه های مردم در این صندوق سپرده شد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج عنوان کرد: با بررسی اولیه موضوع توسط ضابطین دادگستری و کارشناسان اقتصادی مشخص شد که موجودی این صندوق متناسب با حجم ورودی آن و سرمایه هایی که مردم در آنجا گذاشتند نیست و به همین دلیل توقیف شد.

ملک حسینی بیان کرد: ضابطین دادگستری در اسرع وقت تحقیقات را انجام خواهند داد و مردم استان و کسانی که سرمایه گذاری کرده اند مطمئن باشند دادستانی تمام تلاش خود را جهت حفظ سرمایه مردم و جلوگیری از خطای بیشتر انجام خواهد داد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: تمامی مراحل رسیدگی مرحله به مرحله به نمایندگان مردم توضیح داده خواهد شد.

وی هشدار داد که چنانچه در جایی از استان یا در شهرستانی، روستایی یا شهری کسی با این روش اقدام به جذب سرمایه می کند، مردم از گذاشتن سرمایه خودداری کنند.

شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود ۳۸ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha