امام جمعه شهرکرد: زنده ماندن حماسه ۹ دی مانع تحقق فتنه‌های دشمنان می‌شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: زنده ماندن حماسه ۹ دی مانع تحقق فتنه‌های دشمنان و استکبار جهانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز دوشنبه در ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی، دهه بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت تاکید کرد: بیان مفاهیم اقناعی و رفع شبهات به‌ همراه توجه به اسرار حماسه ۹ دی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش‌ها حضرت فاطمه زهرا (س) برای بصیرت‌دهی به جامعه افزود: ایشان توانستند در فرصتی کوتاه اقداماتی انجام دهند که آثار آن هم‌اکنون با گذشت بیش از یک‌هزار و چند صد سال همچنان مشهود است.

نکونام تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) این اقدامات را برای زنده‌ نگه‌داشتن اسلام انجام دادند تا امروز به‌عنوان الگوی تمامی ما در جامعه باشند و باطل نتواند چهره حق را به خود بگیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی سال‌جاری در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه هشتم دی‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

موسی انصاری به تقارن مراسم ۹ دی با ایام فاطمیه اشاره و تاکید کرد: به‌همین منظور برگزاری نشست‌های تبیین‌گری حماسه ۹ دی در برنامه‌های مذهبی مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: در همین راستا برنامه‌ای منسجم در شهرکرد و برنامه‌های مشابهی در دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهرکرد در سال ۱۳۸۸ روز هشتم دی‌ماه برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی به خیابان آمدند و این حماسه را یک روز زودتر برگزار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha