۶ دی ۱۴۰۱، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 1565
کد خبر: 84981382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمان داریم، سرباز وطن می‌آید

۶ دی ۱۴۰۱، ۷:۵۶
کد خبر: 84981382
عباس تقی‌زاده*
مهمان داریم، سرباز وطن می‌آید

کرمان- ایرنا- مهمان داریم، سرباز وطن می‌آید؛ ۲۳ ساله، رعنا، سروقامت، جوان، رشید و برنا، شهید گمنام. نماد عزت و غرور، ایثار و شهادت، خوشنامی و سرفرازی، پسر عزیز پدر و مادر صبور وطن، برادر مهربان همه ما، دوست صمیمی‌مان، هرطور که حساب کنیم خویشاوندیم و چه قوم و خویشی از این بالاتر و عزتمندتر.

سرباز گمنام وطن می‌آید. پدر و مادرهایی را می‌بینم که او را بسان فرزند خویش می‌دانند و دختران و پسرانی که خواهرانه و برادرانه مویه می‌کنند، اشک می ریزند و فرزند و برادر خویش را می بویند، می‌بوسند و به او افتخار می کنند.

استقبال و قدرشناسی از مردی از زاهدان شب و شیران روز که از ذره ذره و وجب به وجب خاک ایران عزیزمان پاسداری کردند. جان دادند و خاک ندادند و مایه عزت ما شدند.

سرباز وطن! سردارترین سرباز! شاید در ظاهر بی‌نام و نشان باشی اما احساس غریبی نکن، ما غریبیم و غرق شده در آنچه که ما را از شما دور کرده است. با همه شرمساری و بی معرفتی‌مان به شفاعت و مهربانی‌ات دل بسته ‌ایم؛ مهمان عزیز مایی و در دل و جان ما جا داری.

بوی معطر وطن می دهی، بوی خاک پاک و مقدس ایران.

سال ها از پروازت می‌گذرد، نیامدی، چشم به راهت بودیم، هم‌رزمانت گشتند و گشتند و باز پیدایت کردند. این خاک به حرمت خون و جانفشانی شما عزت و حرمت یافته است.

خاکی که به خون سربازان وطن متبرک شده است، توتیای چشممان باد. به دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته خوش آمدی، ای عزیز همه ما.

---------------

*دکتر عباس تقی‌زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و پیشرفته کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha