۷ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84982373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژه برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹دی در مازندران اعلام شد

ساری- ایرنا- طبق اعلام رسمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ،برنامه های گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در ۲۴ نقطه از شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، ۲۲ برنامه های گرامیداشت ۹ دی با حضور آحاد مردم در قالب سخنرانی در محل مصلا و مساجد جامع و ۲ برنامه راهپیمایی در شهرهای استان برگزار می شود.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله 9دی شهرهای استان مازندران به شرح ذیل اعلام شده است، بنابر این گزارش این مراسم در ساری مرکز استان روز جمعه ساعت ۱۸ در مصلای امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار تهرانی مقدم برادر شهید بزرگوار تهرانی مقدم برگزار خواهد شد.

مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهرستان قائمشهر فردا پنجشنبه هشتم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر با سخنرانی آقای ابوالحسنی مسوول فرهنگی سپاه قدس کشور برگزارمی شود ، این برنامه در شهرستان بابل نیز فردا پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح در آستانه امام زاده قاسم(ع) برگزاری می شود.

مردم آمل نیز روز جمعه ساعت ۱۰.۳۰ صبح درمصلای جمعه با سخنرانی دکتر مهدوی ریس اسبق دانشگاه پیام نور آمل حماسه ۹ دی را برگزاری می کنند ، این برنامه در نکا نیز روز جمعه همراه با برگزاری میز خدمت مدیران ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مصلای امام خمینی(ره) با سخنرانی دکتر بابایی فرماندار این شهرستان برگزاری می شود.

حماسه ۹ دی در شهرستان بهشهر نیز روز جمعه ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران و این برنامه درگلوگاه نیز روز شنبه دهم دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای جمعه و با سخنرانی دکتر کریمی نماینده محترم مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی شده است.

مردم جویبار روز جمعه ساعت ۱۱ صبح در مصلای الغدیر با سخنرانی کمال رستمعلی فرماندار شهرستان جویبار به استقبال این برنامه می روند ، این برنامه در بابلسر نیز روز جمعه ساعت ۱۰.۳۰ در صبح مصلای المهدی برگزار خواهد شد.

حماسه ۹ دی در فریدونکنار فردا پنجشنبه بعداز نماز مغرب و عشا در مسجد بقیه الله فریدونکنار و با سخنرانی سردار حسین رضا صادقی مشاور فرماندهی کل سپاه ، در محمودآباد روز جمعه ساعت ۱ صبح در مصلای جمعه ، در نور نیز فردا پنج شنبه ساعت ۱۹.۳۰ باعنوان میثاق با ولایت در حسینیه علی و فاطمه با سخنرانی استاد بی آزار تهرانی برگزاری می شود.

مردم نوشهر نیز دوشنبه هفته آینده دوازدهم دی ماه ساعت ۱۸ در مسجد جامع نوشهربا سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مشایخ امام جمعه این شهرستان حماسه ۹دی را گرامی خواهند داشت، و این برنامه در چالوس روز جمعه همراه با نماز مغرب و عشا در مهدیه این شهرستان برگزاری می شود.

حماسه ۹ دی ماه در عباس آباد روز جمعه ساعت ۱۱ صبح در مسجد جامع و با سخنرانی برادر پاسدار دکترفقیه عبداللهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کلارآباد ، این برنامه در رامسر نیز روز جمعه ساعت ۱۹ در مسجد جامع ، در میاندرود روز جمعه ساعت ۱۰.۳۰ در مصلای نمازجمعه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر اصغری ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزاری می شود.

مردم کلاردشت در غرب مازندران نیز روز جمعه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مسجد جامع با سخنرانی آقای کفشگر استاد حوزه و دانشگاه ۹ دی را گرایم می دارند ، این برنامه در سیمرغ نیز روز پنج شنبه ساعت ۱۸ بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای جمعه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تقی پور امام جمعه فریدونکنار برگزار می شود ، مردم کلار آباد نیز روز جمعه ساعت ۱۱ صبح در مسجد جامع با سخنران حجت الاسلام والمسلمین خطیبی کوشکک امام جمعه این شهرستان به استقبال برنامه ۹ دی می روند.

حماسه ۹ دی در سلمان شهر نیز روز جمعه ساعت ۱۱ صبح در مسجد جامع و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود موسوی آملی امام جمعه و مردم بخش دهفری شهرستان فریدونکنار نیز روز جمعه ۹ دی بعداز نماز مغرب و عشا همراه با یادواره شهدای شهر آستانه سرا در حسینیه سیدالشهدای شهر آستانه سرا با سخنرانی سردار میرشکار به استقبال این برنامه خواهند رفت.

طبق برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در دو نقطه از مازندران حماسه ۹ دص به صورت راهپیمایی برگزار می شود ، یعنی این برنامه در تنکابن روز جمعه از ساعت ۱۰.۳۰ صبح به صورت راهپیمایی از مصلای شهید بهشتی به سمت میدان امام(ره) خیابان طالقانی و مسجد جامع تنکابن و باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هدایتی امام جمعه محترم تنکابن برگزاری می شود، این برنامه در سوادکوه شمالی نیز روز جمعه ساعت ۱۰.۴۵ دقیقه صبح به صورت راهپیمایی از مسجد ولی عصر (عج) به سمت مسجد جامع سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه برگزاری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فتنه ۸۸ که در حقیقت تهاجم همه‌جانبه به اصل نظام و انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه به شمار می‌رود، درس‌ها و عبرت‌های خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم‌الشان ایران به ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داد تا در گذرگاه‌های سخت تهدید و خطر و فتنه‌های محتمل در آینده‌ تاریخ این کشور، دشمنان قسم خورده و خبیث جمهوری اسلامی را منکوب و آنان را در دستیابی به اهداف شیطانی خود مایوس سازد.

این فتنه بزرگ محصول سال ها تلاش اطلاعاتی، امنیتی و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی با سیاست گذاری، هدایت و مدیریت آمریکایی‌ها و کارگزاری وابستگان داخلی آنها بود که با درایت رهبری و حضور مردم خنثی شد.

دستاوردهای حضور حماسی و معجزه‌گون ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت، اقتدار و هوشمندی برخوردارند که هر توطئه و فتنه شیطانی دشمنان را با هر سطح از پیچیدگی و فریبندگی خنثی و آمریکای جنایت‌کار و همدستان او را به فضل الهی، زمین‌گیر می کنند.

نهم دی در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha