۷ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84982560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماسه ۹ دی حادثه ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی است

قزوین - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین حماسه نهم دی را حادثه ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و از همه اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یوم‌الله نهم دی ماه سال ۸۸ نمونه بارزی از ولایتمداری، دشمن‌شناسی و حماسه‌آفرینی ملت مسلمان ایران است و به‌ عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور ما نیز می‌درخشد.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ برای مقابله با فتنه گران و دشمنان انقلاب به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی، به دشمنان و افرادی که نیت سوء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی دادند.

حجت الاسلام شهسواری با تاکید براینکه بزرگداشت حماسه نهم دی به همه ما یادآوری می‌کند که فتنه‌های دشمن تمام‌ شدنی نبوده و آنان دشمنی خود را هر روز با یک بهانه آشکار می‌کنند، تصریح کرد: عداوت و دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان‌ ناپذیر است و توطئه‌های مستمر و دسیسه‌های پی‌ در پی آنان نشانه حیات، سرزندگی، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گفته این مسوول، با توجه به مسایل اخیر که در کشور رخ داده حضور پرشور مردم در گرامیداشت حماسه نهم دی بار دیگر دسیسه‌های دشمنان انقلاب را خنثی می‌کند و دشمنان بار دیگر با حضور مردم در صحنه ولایت مداری، ناامید خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در سیزدهمین سالروز یوم الله حماسه‌ی تاریخی و ماندگار نهم دی ماه و در راستای گرامیداشت خیزش مردم انقلابی قزوین در هفتم دی ماه سال ۵۷، تجمع حماسی این روزها با حضور مجاهدان و نقش آفرینی آحاد مردم حزب الله و همیشه در صحنه دیار شهیدان رجایی و بابایی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شهسواری ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، به ویژه سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از آحاد مردم شهیدپرور استان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و مسوولانه در این برنامه، با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: تجمع حماسی بزرگداشت نهم دی در شهر قزوین روز جمعه با سخنرانی سردار رمضان شریف، سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه در میدان آزادی این شهر برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha