۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷
کد خبر: 84984123
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه پاکدشت: رمز پیروزی در برابر فتنه تبعیت از ولایت فقیه است

پاکدشت- ایرنا- امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: رمز پیروزی مردم ایران در برابر فتنه دشمنان قسم خورده نظام، تبعیت محض از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاکدشت اظهار داشت: راهپیمایی حماسی مردم ایران در نهم دیماه سال ۸۸ با رمز عشق و اردات مردم ایران به امام و ولایت فقیه شکل گرفت و توانست فتنه دشمنان را بی اثر کند.

وی افزود: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنی استکبار جهانی علیه ملت ایران شکل گرفت، فتنه‌هایی همچون کمونیست‌ها، لیبرال‌ها، بنی صدر و منافقینی که روزانه ۳۰ نفر از مردم ایران را به شهادت می‌رساندند ولی همه این توطئه‌ها و فتنه‌ها با بصیرت و شناخت مردم ایران، خنثی شد.

خطیب نماز جمعه پاکدشت گفت: منافقین کور دل بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند ولی آخر مجبور شدند تا به واسطه شناخت مردم از آنان، همچون بنی‌صدر از کشور فرار کرده و آواره کشورهای مختلف شوند.

لزومی تصریح کرد: در فتنه سال ۷۸، ۸۸ و ۹۸ و حوادث اخیر کشور، اصل نظام هدف قرار گرفته بود که باز هم با بصیرت و شناخت مردم تمامی این توطئه ها خنثی شد.

وی با اشاره به بخشی از حوادث اخیر در کشور گفت: فتنه اخیر کشور، با سایر فتنه‌ها متفاوت بود و در آن دشمن تلاش کرد تا با تبلیغات سوء و اطلاع رسانی ناصحیح، جوانان دهه ۸۰ را وارد میدان کرده و به مقدسات کشور از جمله قرآن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، روحانیت و حجاب بی‌حرمتی کند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت تصریح کرد: در این فتنه، تعداد زیادی از سربازان نظام در لباس نیروی انتظامی، بسیج، روحانیون و طلاب به بدترین شکل ممکن به شهادت رسیدند تا ماهیت استکبار بیش از گذشته برای همگان مشخص شود.

وی تأکید کرد: کسی که توانست با هدایت و رهبری خود آب بر روی فتنه دشمن ریخته و آن را خنثی کند، ولایت فقیه است و مردم ایران نیز با رمز تبعیت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت و آگاهی اجازه ندادند تا دشمن به خواست خود برسد.

لزومی گفت: مردم ایران طی هفته‌های اخیر با تجمعات گسترده از جمله تشییع میلیونی پیکر شهدای گمنام، فتنه راخاموش کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر ۴۷ کشور جهان از کشورهای منطقه تا کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد صحنه مقابله با مردم ایران شدند ولی بصیرت مردم، هجمه تمامی کشورهای کفر علیه تمام اسلام را ا خنثی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha