۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84983966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم شهرستانهای خراسان رضوی حماسه نهم دی ماه را گرامی داشتند

مشهد- ایرنا- مردم شهرستانهای خراسان رضوی همزمان با فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با تجمع و راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا نمازگزاران گنابادی بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی بار دیگر هوشیاری خود را در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

در این آیین که با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی حدفاصل مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه شهید احمدیان (گیتی نورد) گناباد برگزار شد شرکت کنندگان با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر" برگ زرین دیگری را از دفتر همراهی خود با آرمانهای انقلاب اسلامی ورق زدند.

راهپیمایان حماسه نهم دی گناباد در حالی که پلاکارد و پارچه نوشته هایی با مضامین شعارهای این آیین در دست داشتند بار دیگر نشان دادند که تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی از سرمایه حضور گسترده مردم در صحنه برخوردار است آنها نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

مردم شهرستان تربت حیدریه نیز بعد از اقامه نماز جمعه، مسیر مسجد جامع تا بازار روز این شهر را راهپیمایی کردند و روز بصیرت را گرامی داشتند آنها در شعارهای خود ضمن برائت از فتنه جویان و اختلاف افکنان با سر دادن شعار"تربتی ام، حیدری ام ، پیرو سید علی ام"با رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند.

مردم شهرستان چناران نیز با شرکت در همایش بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در مصلای نماز جمعه این شهر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

نماینده مردم شهرستان های چناران، طرقبه -شاندیز و گلبهار در این همایش گفت: نباید اجازه تفسیر ناصواب از حوادث و اغتشاشات اخیر را به دشمنان نظام و انقلاب داد.

حسین امامی راد افزود: برخی به دنبال القای موضوعاتی همچون حجاب، معیشت و فوت یک خانم به عنوان ریشه های اغتشاشات اخیر در کشور هستند در حالی که واقعیت این است که دشمنان قسم خورده نظام همچنان بر دشمنی خود با لجاجت اصرار دارند و طرح مطالب و ریشه های ناصواب برای سرپوش گذاشتن بر حقایق است.

وی خلق حماسه باشکوه و ماندگار ٩ دی ماه را یکی از مظاهر ناکامی و شکست های دشمنان انقلاب دانست و اضافه کرد: ویژه خواری آمریکای استثمارگر در ایران دلیل استمرار دشمنی های این کشور با ایران قوی است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha