حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی موجب استحکام نظام شد+فیلم

گناباد-ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت:حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی و محکومیت ترفندهای دشمنان و عوامل آنها موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی و تقویت باور عمومی نسبت به وجود جنگ نرم و فتنه های معاندان در سطح جامعه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی روز شنبه در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در گناباد افزود: تا قبل از آن خیلی ها تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خطر نفوذ دشمنان را در سطح کشور جدی نمی گرفتند ولی در فتنه سال ۱۳۸۸ ثابت شد که جریان نفوذ، قطعی است و در رده های مختلف رخنه کرده است و باید بصیرت خود را در برابر این ترفندهای معاندان افزایش دهند.

وی ادامه داد: تا زمانی که ابعاد فتنه سال ۱۳۸۸ شناخته نشود عظمت حماسه نهم دی را نمی توان به خوبی تبیین کرد از این رو بازخوانی ابعاد پیچیده فتنه سال ۱۳۸۸ در جامعه ضرورتی اجتناب ناپذیر است و باید از همه ظرفیتهای موجود در این زمینه بهره گرفت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: سران فتنه با گذشت ۱۴ سال حاضر به حتی یک عذرخواهی از ملت ایران نشدند و اقدامات آنها هزینه های زیادی بر نظام جمهوری اسلامی تحمیل کرد.

حسن زاده با بیان این که هیچ انتخاباتی در جهان سالم تر از انتخابات در کشور ما برگزار نمی شود افزود: دشمنان و عوامل آنها در قالب فتنه ۱۳۸۸ سعی کردند که حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات این سال را نادیده بگیرند و آراء و نظرات خود را به مردم تحمیل کنند.

وی اضافه کرد: مردم با شرکت گسترده خود در حماسه نهم دی بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب نشان دادند و با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه اقدامات استکباری دشمنان را محکوم کردند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha