۹ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84984223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس جمعیت هلال احمر با خانواده امدادگر جان‌باخته اردبیلی دیدار کرد

اردبیل-ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر کشور با حضور در منزل مرحوم "توفیق ویژه" ایثارگر فوت شده، با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایرنا پیرحسین کولیوند که به استان اردبیل سفر کرده است، به همراه رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منزل مرحوم "توفیق ویژه" در شهرستان بیله سوار با خانواده‌ وی ابراز همدردی کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر در این دیدار با بیان اینکه خود را از خانواده های معزا جدا نمی‌دانیم،گفت: خانواده جمعیت هلال احمر داغدار این حادثه است و نمی‌توان جای خالی وی را پر کرد.

وی افزود: عمر انسان امانتی است که باید در مسیر خدمت‌گذاری‌ به خلق وتسکین آلام‌بشری صرف شود که ارزش‌گذاری آن توسط خداوند متعال تعیین می‌شود و این نجاتگر جوان با روحیه بشردوستانه و از خودگذشتی توانست پیروز این میدان شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در این ملاقات با تاکید بر فدارکاری‌ها و جانفشانی‌های امدادگران هلال‌احمر برای خدمت به مردم در حوادث و سوانح جاده‌ای، حوادث طبیعی گفت: سرمایه انسانی هلال‌احمر همین داوطلبان و امدادگران هستند و این جمعیت اگر توفیقی در خدمت به مردم داشته، مرهون خدمات ایثارگرانه امدادگران و نجاتگرانش است.

رئیس جمعیت هلال احمر با خانواده امدادگر جان‌باخته اردبیلی دیدار کرد

رییس جمعیت هلال احمر کشور امروز همچنین با حضور در بیمارستان فاطمی اردبیل با " توفیق تیماس" و همچنین با حضور در منزل "شایان اکرامی" در روستای گوگ‌تپه با وی دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است؛ تیم امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری "خروسلو" در شهرستان بیله‌سوار ظهر ۶ دی ماه در انجام عملیات امدادی دچار حادثه شد که بر اثر آن "توفیق ویژه" جان خود را از دست داد.

"توفیق تیماس" به دلیل مصدومیت در بیمارستان فاطمی اردبیل بستری است و " شایان اکرامی" مصدوم دیگر پس از عمل جراحی از بیمارستان شهرستان گرمی ترخیص شد.

بر اساس این گزارش رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه این دیدار توسعه و تکمیل زیرساخت‌های اصلی هلال احمر از جمله تجهیزات امدادی، پایگاه‌های امداد و نجات، آمبولانس‌ها و خودرو نجات را از برنامه های جمعیت عنوان کرد و با بیان اینکه از خرداد ماه به بعد این تجهیزات را تحویل می‌گیریم، گفت:سهم استان اردبیل و شهرستان‌های استان را هم به طور جدی در نظر می‌گیریم تا بتواند ناوگان امداد نجات زمینی و هوایی خود را تکمیل کند.

وی اضافه کرد: در موضوع معیشت پرسنل، هم نیروهای ستادی و هم امدادگران برنامه‌ریزی جدی کردیم که مقداری از مشکلات حل شده و به دنبال رفع بقیه مشکلات هستیم.

کولیوند ادامه داد:در شهرهایی که جمعیت هلال احمر شعبه ندارد اگر فرمانداران و مسئولان استانی ساختمان در اختیار جمعیت قرار دهند بلافاصله شعب فعالیت خود را در آن شهرها آغاز خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با تمام توان زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر را تقویت می‌کنیم، گفت: مهمترین برنامه هلال احمر عضوگیری جدید از همه از همه اقشار و سنین مختلف است که تا پایان سال و سال آینده نسبت به آموزش و ساماندهی آنها اقدام کرده و بعد از آن در خصوص بکارگیری آنها اقدامات لازم انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha