۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84984872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش برای سرافرازی ایران مهم ترین خواسته شهیدان از مردم و مسوولان است

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: شهیدان دیروز برای دفاع از کیان این سرزمین جنگیده و جان خود را فدا کردند و امروز همه ما با تاسی از شهدا در هر جایگاه و پستی باید برای سرافرازی کشورمان تلاش و جهاد مداوم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز شنبه در آیین تشییع و تدفین شهید گمنام در محوطه شرکت پتروشیمی ایلام اظهار داشت: بدون شک فراموشی راه و رسم شهدا، باعث گله مندی شهیدان والامقام از ما خواهد شد و برای اینکه شرمنده شهدا نشویم، باید از آرمان های آنها دفاع کنیم.

وی ادامه داد: شهدا گرانیگاه و نقطه مشترک ما برای تعالی ایران اسلامی هستند ، باید با جهاد و تلاش خود ادامه دهنده راه شهدا برای اقتدار انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: تفحص، تشییع و تدفین شهدای گمنام در طول سال و بویژه در ایام خاصی چون آشوب ها، بیانگر وفاداری مجدد مردم به نظام و انقلاب است.

شاکرمی ادامه داد: این شهدای عظیم الشان نظام ما را بیمه و فضای شهر را معطر به عطر وجود خود کرده اند.

وی تاکید کرد: دشمن تمام امکانات خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته است و ما باید با جهاد تبیین ادامه دهنده راه روشن شهدا و آرمان های دفاع مقدس باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شهدا در زمان حیات جاودانی خود تبیین گر جایگاه ولایت بودند و با شهادت عارفانه و بصیرانه خود تاج عزت بر سر ما گذاشتند و اکنون نیز مزار این برگزیدگان الهی زیارتگاه دلسوختگان است.

شاکرمی ادامه داد: شهدا با تاسی و مدد از حضرت فاطمه زهرا (س) و پیوند عمیق روحانی با این بانوی مکرمه، به مسلخ می رفتند و در روزهای اخیر نیز شاهد تشییع باشکوه جمعی از فرزندان گمنام این مادر همزمان با ایام فاطمیه در جای جای ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: این شهیدان با اقتدا به مادر گرامی خود و در فاطمیه آمده اند و تلاقی حضور شهدا با ایام فاطمیه طومار نقشه های شوم دشمنان را بر هم زد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا (س) به عنوان شخصیتی بزرگ متمایز از تمام اولیا و انبیا الهی، پر از درس و عبرت است، اظهار داشت: این بانو با همه جایگاه و موقعیت بسیار خاص خود، از امام و ولی زمانش دفاع و در این راه به شهادت رسید و شهیدان انقلاب اسلامی هم با الگوگیری از ایشان، حمایت گر ولی فقیه عصر خود بوده و شهید شدند.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور جمعی از مسوولان لشکری و کشوری استان و مردم شهرستان چوار با اجرای برنامه محلی چمری برگزار شد.

صبح امروز نیز یک شهید دیگر در محوطه استانداری ایلام به خاک سپرده شد.

دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان و روستای زنحیره علیا از توابع شهرستان چرداول نیز در طی هفته جاری میزبان سه شهید گمنام دیگر خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha