برتری ذوب‌آهن و شکست کاله در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال

تهران- ایرنا- هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال با برتری میلیمتری نماینده اصفهان و شکست کاله به پایان رسید.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال کشور «جام سردار دل‌ها» که دیروز آغاز شده بود، امروز با انجام پنج بازی دیگر پیگیری شد و به پایان رسید.

در رقابت‌های امروز تیم ذوب‌آهن اصفهان، نماینده ایران در سوپرلیگ غرب آسیا به مصاف نبوغ اراک رفت که این بازی با برد میلیمتری ۶۴ بر ۶۲ شاگردان فرزاد کوهیان در ذوب به پایان رسید. در دیگر دیدار مهم امروز کاله مازندران مقابل صنعت مس رفسنجان قرار گرفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۷۸ بر ۷۶ به سود نماینده رفسنجان خاتمه یافت.

مهرام تهران نیز ۹۲ بر ۶۹ آویژه صنعت پارسا مشهد را از پیش رو برداشت و پالایش نفت آبادان هم ۹۱ بر ۵۳ رعد پدافند هوایی تهران را شکست داد. در آخرین دیدار هم صنعت مس کرمان ۸۴ بر ۵۶ توفارقان آذرشهر را مغلوب کرد.

در نخستین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال و در روز نخست این مسابقات، شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه برابر صنایع هرمزگان قرار گرفت که این بازی با نتیجه ۸۶ بر ۶۶ به سود شاگردان شهرداری گرگان خاتمه یافت.

در پایان رقابت‌های این هفته شهرداری گرگان با ۳۲ امتیاز در صدر است و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و کاله به ترتیب با ۳۰ و ۲۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha