کوهیان: هیچ تیمی در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا حاشیه امنیت ندارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به دیدارهای این تیم در سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در این مسابقات هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد اما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش رفته و اهداف خود را دنبال کنیم.

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در آستانه مسابقات سوپرلیگ غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه ذوب‌آهن یکی از نمایندگان ایران در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا است، قرار شد دیدار ما در هفته هفتم دور برگشت لیگ به جای ۱۹ دی‌ماه، فردا(یکشنبه) برگزار شود تا برای بازی با نماینده اردن فرصت استراحت و ریکاوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ارتدوکس اردن یکی از تیم‌های خوب این گروه است که از بازیکن خارجی هم بهره برده و تیم کاملی را در اختیار دارد. بدون شک بازی آسانی در روز پنجشنبه نخواهیم داشت اما امیدوارم بتوانیم از داشته‌های خود بهره برده و در نهایت برنده این دیدار باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد: با توجه به این که دیدارهای ما در ایران به میزبانی تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، حضور هواداران پرشور ذوب‌آهن می‌تواند کمک شایانی به ما و روند تیم بکند و امیدوارم تمهیدات لازم برای حضور آنها در این بازی مهیا شود.

کوهیان در واکنش به اینکه ذوب‌آهن بعد از بیروت لبنان در رده دوم جدول است،‌ گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و با توجه به اینکه سوپرلیگ غرب آسیا به تازگی شروع شده نگاهی به جدول نداریم. مهم این است که در هر بازی موفق عمل کرده و بتوانیم به اهداف خود برسیم. واقعیت این است که شرایط برای همه تیم‌ها سخت است و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن هم گفت: حضور در دو رویداد مهم داخلی و خارجی مشکلاتی هم دارد. در حال حاضر ۳ بازیکن مصدوم داریم که تحت نظر کادر پزشکی هستند و در تلاشیم تا به دیدارهای بعدی برسند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد دیدار این تیم برابر کاله مازندران در لیگ بسکتبال کشورمان هم خاطرنشان کرد: کاله تیمی بسیار خوب و بعد از ما در رده سوم جدول است و بدون شک فردا جدال سختی خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha