امام جمعه شهرکرد: شهدای گمنام برکت‌های فراوانی در استان‌ها دارند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامیداشت یا و خاطره شهدا گفت: شهیدان گمنام برکت‌های فراوانی برای استان‌ها دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز سه‌شنبه در آیین گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و استقبال از پیکر شهید گمنام در اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حضور در محضر شهید گمنام والاقدر دارای برکت‌های فراوانی است که این برکت‌ها را کسی جز خداوند نمی‌توان به حساب آورد.

وی با اشاره به ایثارگری شهدا در مسیر پیروی از فرمان‌های خداوند افزود: دست مستکبران، صدامیان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در آن مقطع قطع شد و شهدای گمنام به‌عنوان ذخیره‌های خداوند بر روی زمین ماندند تا امروز بیایند و راه آنان کم‌رنگ نشود.

نکونام مقاومت، بصیرت، خادم بودن و فداکاری در مسیر اسلام را پیام شهداء اعلام و تصریح کرد: عمل به این موارد و شناخت درست از دشمن، تکریم شهداء و قدردانی از آنان است.

وی یادآور شد: در این شرایط علاوه بر بصیرت‌بخشی به جامعه و خودمان باید کارمان را هم با بصیرت، شوق، نگاه بلند و خادمانه انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد انجام امور مختلف براساس شاخص‌های مردم‌محور را ضروری دانست و اظهار داشت: نباید مردم دچار رنجش شوند زیرا این موضوع تکریم شهداء نیست.

نکونام به مدیریت مطلوب در اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با دیدگاه گره‌گشایی اشاره و تاکید کرد: این مجموعه باید در پاسخ به مطالبه‌های مردم، به‌صورت واحد عمل کند.

وی مردم را تمامی سرمایه جمهوری اسلامی دانست و افزود: مراقبت باشیم که نفس بر ما حاکم نشود و مسائل براساس نگاه‌های حقیرانه دنبال نشود تا مردم رانده نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: تکریم و قدردانی از شهداء باید در عمل باشد، در غیر این‌صورت جفا کرده‌ایم.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فردی بزرگ، دریادل، بصیر، مقاوم و مؤمن یادآور شد: سردار سلیمانی به‌دور از جناح‌بازی و نفس‌گرایی فعالیت داشت.

نکونام اظهار داشت: مکتب شهید سپهبد حاج سلیمانی بسیار گسترده است و باید به‌معنای واقعی قدردانی تمامی شهداء باشیم.

به گزارش ایرنا،آیین تشییع پنج شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری سه‌شنبه هفته گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور جمعی از مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف در شهرکرد مرکز استان، بازفت شهرستان کوهرنگ، پردنجان شهرستان فارسان و لردگان برگزار شد.

پیکر چهار شهید گمنام در محله منظریه شهرکرد، بازفت کوهرنگ، تپه نورالشهداء پردنجان شهرستان فارسان و لردگان به خاک سپرده شد.

پیکر یکی دیگر از این شهیدان گمنام روز چهارشنبه هفته جاری به‌مناسبت سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرک صنعتی شهرکرد به خاک سپرده می‌شود.

چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha