همه تحریم‌ها و فتنه گری‌ استکبار در برابر ماهیت دینی نظام اسلامی است

رشت - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان اینکه جهان غرب و استکبار جهانی از ساختار فکری حاکم بر جامعه که دینی و قرآنی است، وحشت دارد،گفت: آمریکا احساس خطر می‌کند چون اسلام مخالف منافع استکباری است و این همه لشکرکشی، تحریم، اغتشاشات و فتنه‌ها در مقابل ماهیت دینی نظام ما است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ محمدحسین سپهر روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رشت عنوان کرد: به طور حتم استکبار جهانی از لحاظ قدرت اقتصادی، نظامی، علمی و دانش از ما پیشرفته‌تر است اما آنان از ایدئولوژی ما در هراسند و به همین دلیل قهرمانان و بزرگان ما را ترور می‌کنند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی از تفسیر، قرائت قرآن، حج و نام مبارک حضرت محمد(ص) و اسلام و مسلمانی ما در هراسند و تا زمانی که در منازل و محافل قرآن کریم تلاوت و در منابر نام رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) برده شود و مسلمانان در کنگره عظیم حج بر قوت انسجام و اتحادشان بیافزایند و با اسرار حج آشنا شوند به توطئه هایشان ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: مشکل امروز دنیای غرب و استکبار جهانی دین و قرآن ما است و اعتقاد آمریکا و هدف آنان ایجاد جنگ روانی برای تغییر ماهیت حاکم بر جامعه ایرانی است و تا زمانی که جمهوری اسلامی پابرجاست، آمریکا احساس خطر می‌کند چون اسلام مخالف منافع استکباری است.

سردار سپهر خاطرنشان کرد: آمریکا در چند دهه اخیر در همه جنگ‌ها شکست خورده و سران این کشور اذعان دارند که از اسلام، قرآن و ولایت فقیه شکست خورده‌اند از اینرو مترصد وارد آوردن ضربه به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی اظهار کرد:دشمنان ما یکی از راههای غلبه بر ایران اسلامی را از بین برددن نفوذ روحانیت می دانند اما باید آمریکا، اسراییل و سایر دشمنان ما بدانند که ما اراده و فکر تسلیم شدن ندارشتیم و نداریم.

وی گفت: به گواه کارشناسان غرب، آنها سالهاست که تلاش می‌کنند تا توطئه‌ای را بر علیه ایران رقم بزنند اما با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب تمامی نقشه‌های آنان خنثی می‌شود و به همین دلیل با تحریمهای ظالمانه قصد ضعیف کردن ایران را دارند.

حاج قاسم نماد بارز دینی و ارزشی

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: یکی از دلایلی که دشمن سردار حاج قاسم سلیمانی را که یکی از نمادهای دینی و ارزشی ما است را به شهادت رساندند، آن بود که ۸۲ کشور غربی، شرقی و متخاصم در برابر آرمانهای قرآنی و اسلامی ملت ما و سرداران سرافراز آن شکست خوردند.

وی افزود: حاج قاسم تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکیار جهانی را در منطقه خنثی کرد و از سوی دیگر نماد بارز دینی و ارزشی ملت محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: هم اینک نیز با توطئه‌های شوم خود تلاش دارند که ایران را تضعیف کرده و در نهایت شکست دهند و برای این منظور دست به نیرنگ‌های مختلف همچون ایجاد اغتشاشات زدند که اینبار هم چون همیشه با شکست مواجه شدند.

سردار سپهر گفت: دشمنان ما سعی داشتند تا نوجوانان و جوانان ما را فریب داده و آنها را مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند اما همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با جوانان در جبهه ها پشت شرق و غرب را به خاک رساندیم، بار دیگر به حاج قاسم، رهبر معظم انقلاب و شهدا قول می‌دهیم که با همین جوانان آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سایر دشمنان داخلی و خارجی را شکست می دهیم.

وی ادامه داد: به گواه کارشناسان غربی آنها ۲ راه پیش رو دارند که یکی حمله نظامی به ایران است و دومی نیز این است که نخبگان و مردم را به سمت خود بکشند.

سردار سپهر اضافه کرد: اما امروز ما در بالاترین وضع دفاعی در منطقه قرار داریم و اگر آمریکا می‌توانست به ما حمله کند تاکنون این کار را انجام می‌داد اما از حمله نظامی به ایران ناتوان است چون می‌داند که شکست سنگینی را متحمل خواهد شد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب و جانشین به حق امام راحل(ره) این سیاست بنیانگذار انقلاب را تبدیل به یک راهبرد کردند که اگر در یک نقطه ضربه بخوریم، در صدها نقطه ضربه می‌زنیم و مجازات سنگینی را به تجاوزگران وارد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا قصد حمله نظامی به ایران را داشته باشد، به شهدا قول می‌دهیم که این قدرت را داریم که بلافاصله جشن نابودی رژیم اشغالگر را برپا کنیم و به همین دلیل آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد چون از قدرت ما باخبر است.

وی اظهار کرد: از اینرو آنان قصد دارند که نخبگان، جوانان و مردم را با تبلیغات وسیع به سمت خود بکشند و آنها را از آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی دور سازند اما ملت ما هوشیار است و به طور حتم دشمنان ما بار دیگر تسلیم اراده ملت ایران خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: البته هدف و ضربه اصلی دشمنان در جنگ شناختی است و نباید در این بخش کوتاهی کنیم و بر همه واجب است که در جنگ شناختی مقابل دشمنان قرار گیریم چون ریشه دشمنی آمریکا، دشمنی با اسلام ناب ایران مستقل و ایران قوی است.

در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در پیاده‌روی فرهنگی میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد، نماینده ولی فقیه و نیز استاندار گیلان به همراه سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئولان، مدیران و روسای ادارات و نهادهای این و همچنین هزاران نفر از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha