سه نفر بر اثر گازگرفتگی در بیستون کرمانشاه جان باختند

کرمانشاه- ایرنا- مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه گفت: سه نفر بر اثر گازگرفتگی در شهرک «سنقرآباد» بخش بیستون از توابع شهرستان هرسین فوت کردند.

«اکبر آزادی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شب گذشته رخ داده و در اثر آن سه کارگر گچ کار جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: افراد حادثه دیده به درمانگاه شبانه روزی بیستون منتقل شدند ولی متاسفانه تلاش نیروهای مرکز فوریت‌های استان برای نجات آنها نتیجه‌ای در بر نداشت.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه با احتساب این افراد در یک ماه اخیر تاکنون ۶ نفر در استان براثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند، گفت: سه نفر قبلی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و سرپل‌ذهاب فوت کردند.

آزادی به خانواده ها توصیه کرد در نصب و راه‌اندازی وسایل گرمایشی حتما دقت لازم را داشته باشند که بخاری تهویه لازم را داشته باشد و از کلاهک H استفاده کرده و مسیر دودکش نیز باز باشد.

به گزارش ایرنا، آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ استان کرمانشاه در طول یک سال گذشته بیش از ۶۵ هزار ماموریت انجام داده‌ که از این تعداد حدود هفت هزار و ۲۰۰ ماموریت فقط مختص انتقال بیماران کرونایی بوده است.

استان کرمانشاه ۶۸ پایگاه اورژانس شامل ۳۱ پایگاه شهری و ۳۶ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی با همکاری هوانیروز دارد و همچنین ۱۴۴ آمبولانس، ۲ اتوبوس آمبولانس، ۲ آمبولانس موتوری و۶۵۰ پرسنل در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha