حاج قاسم بزرگ مرد تاریخ معاصر و قهرمان جبهه مقامت است

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ مردم تاریخ معاصر و قهرمان جبهه مقاومت است و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون این شهید والامقام و مجاهدت و رشادت های وی در مقابله با گروه های تکفیری و داعش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد حیدری» روز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع قشرهای مختلف مردم و مسوولان در مسجد مهدیه قصرشیرین با بزرگداشت یاد شهدای مدافع امنیت و حرم، شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان مظلوم خطه قصرشیرین و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی از حضور پرشور مردم در این یادواره حزن انگیز و غم انگیز، افزود: اجتماع باشکوه برای تجلیل از رشادت ها و مجاهدت های سردار دل ها درس بزرگی برای همه ما است که در مسیر این مجاهد عارف شهید حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: سرباز، پاسدار و سرداری که با هر لباس و عنوانی در تبعیت محض از رهبری انقلاب و در خدمت مردم برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی مرز نشناسد و با تمام وجود در تحقق اهداف یک کشور مقتدر باشد محبوب دل ها خواهد بود ولو اینکه سالیان سال از بین ما رفته باشد و ما این درس بزرگ را باید همواره به عنوان ستاره راهنما و سرلوحه امور و مشق زندگی برای خدمتگزاری بی منت به مردم داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: این شهرستان هم زخم عمیقی از دوران جنگ تحمیلی و دفاع جانانه ملت ایران از مقابل رژیم بعث عراق بر تن دارد و که اکنون با اهتمام دولتمردان و مردم با قامتی استوار و ارده ای پولادین و آرمان های کم نظیر در مسیر پیشرفت و تحول قدم بر می دارد و این آرمان ها مدیون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

او ادامه داد: شهید سلیمانی در دورانی که داعش بخشی از عراق را به تصرف خود در آورده بود بارها به صورت ناشناس در قصرشیرین حضور یافتند و برای زنده نگه داشتن محور مقاومت و پایداری کشور دوست و همسایه ما عراق از این مرزهای زمینی تردد کرده و با فرهنگ و مردم قصرشیرین نشست و برخاست داشتند از این رو قصرشیرین مفتخر به قدوم و نفس مبارک این شهید والا مقام است.

وی اضافه کرد: ما مدیون این شهید و مسوول نگه داشتن راه این شهید و شهدای دیگر آرمان او هستیم چه بسا اگر ایشان نبود امنیت نظام اسلامی ایران تحت شعاع نیروهای تکفیری و داعش قرار می گرفت اما با حضور این شهید و شهدای دیگری از ایران امروز نام و اقتدار ایران در عرصه بین المللی طنین افکن شده است.

وی گفت: ما امروز وظیفه داریم در برابر دشمنانی که قصد اختلال در روند توسعه کشور و هم زیستی مردم را دارند خیلی هوشیار باشیم چون توطئه های دشمن بسیار فریبنده و حیله گرایانه است و هوشیاری و مراقبت از مجموعه آرمان ها یک امر لازم است همه باید با تبعیت از رهبر در پیشبرد سیاست های دولت مردمی و انقلابی شبانه روز تلاش کنیم تا کاستی ها و اشکالات و گرانی ها را پشت سر بگذاریم.

حاج قاسم بزرگ مرد تاریخ معاصر و قهرمان جبهه مقامت است در این مراسم برنامه های فرهنگی و آیین سوگواری در سومین سالگردش هادت سردار دل ها برگزار شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha